Tottlå Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har du blitt Tottlå, nå? Jeg trodde du het tottlå? skifta til stor bokstav!!! Hihi.... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Legg vekk kranglingen nå, Du...hvordan kunne du vite at jeg ikke er kvinne? Har jeg sagt noe om ditt kjønn noe sted? Det var i såfall utilsiktet. "............................" 0 Siter
collins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har jeg sagt noe om ditt kjønn noe sted? Det var i såfall utilsiktet. "............................" Hvorfor jeg stilte spørsmålet kan du få lure litt på. ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvorfor jeg stilte spørsmålet kan du få lure litt på. ;-) Nei, det gidder jeg da vitterlig ikke å bruke så mye som et sekund på å lure på. Jeg bare lurte på hvor du hadde det fra at jeg har sagt at du ikke er kvinne. "............................." 0 Siter
collins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nei, det gidder jeg da vitterlig ikke å bruke så mye som et sekund på å lure på. Jeg bare lurte på hvor du hadde det fra at jeg har sagt at du ikke er kvinne. "............................." Du har jo faktisk brukt en hel del sekunder på det allerede. Vi lar det bli med det. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Du har jo faktisk brukt en hel del sekunder på det allerede. Vi lar det bli med det. Nei, jeg har brukt en del sekunder på å spørre, noe som ikke koster meg noe. Men jeg gidder ikke lure på hvorfor du kommer med et kryptisk spørsmål du har tatt rett ut av luften. "............................" 0 Siter
collins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nei, jeg har brukt en del sekunder på å spørre, noe som ikke koster meg noe. Men jeg gidder ikke lure på hvorfor du kommer med et kryptisk spørsmål du har tatt rett ut av luften. "............................" Har hørt det nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har hørt det nå. Har du det? "............................" 0 Siter
collins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har du det? "............................" Du er nok en sånn "siste-ordet-fyr", som tværer ut alt til det ytterste. Når du svarer på dette, så kan jeg forsikre deg at du får det for deg så viktige siste ordet. *himler med øya* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Du er nok en sånn "siste-ordet-fyr", som tværer ut alt til det ytterste. Når du svarer på dette, så kan jeg forsikre deg at du får det for deg så viktige siste ordet. *himler med øya* Heh-heh....nå må du skjerpe deg, da. Hvis man er ute etter siste ordet, så forutsetter det at man diskuterer noe og vil ha rett. Det jeg gjør her er ikke annet enn å terge deg, på samme måte som du forsøkte - uten hell - å terge meg med den liksom-uttalelsen din. "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.