Gå til innhold

Leser livet er et usikkert prosjekt av Wilhelmsen som Bugge engang anbefalte


inkink

Anbefalte innlegg

Og jeg vet ikke om den er humoristisk ment, eller om det er jeg som kjenner meg så forbasket godt igjen jeg, ---- men det er lenge siden jeg har ledd så mye..

Så om den ikke hjelper meg på det kognitive området, så har jeg iallfall fått igang noen

"hormoner" eller hva som skjer når man ler så tårene triller...

Og så i dag da, som jeg hadde angstanfall i natt, og har følt meg helt elendig. Trodde faktisk min siste time var kommet.

Vel måtte bare dele også noe positivt...

Jeg er om mulig enda mer utslitt nå enn jeg var før jeg begynte å lese denne boken for det å "le" er faktisk ganske anstrengenede..for en som ikke eier energi.

MVH -- hypokonder som i tillegg nå har fått angst for ansgt..(nytt av året) så det drar på:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmel og hav!

jeg har gått og tenkt på å anbefale deg denne boken av Wilhelmsen. Leste den for et par år siden kanskje. Også kommer du meg i forkjøpet...Festlig, og litt av et sammentreff. Setningen "Livet er et usikkert prosjekt,"er en setning jeg tenkt mye på når jeg ser den kampen og prosessen du har vært i de siste dagene. God lesning, inkink.

VH bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå ser jeg resten av overskriften din. Har jeg anbefalt deg denne boken helt i det siste?

Og glemt det? Fy søren, da er det verre fatt med meg enn jeg trodde. Må ha hatt migrene, eller tatt smertestillende. Kunne sverget på at jeg tenkte jeg skulle anbefale deg denne boken.

Kanskje det har begynt å gå rundt for meg:)

bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå ser jeg resten av overskriften din. Har jeg anbefalt deg denne boken helt i det siste?

Og glemt det? Fy søren, da er det verre fatt med meg enn jeg trodde. Må ha hatt migrene, eller tatt smertestillende. Kunne sverget på at jeg tenkte jeg skulle anbefale deg denne boken.

Kanskje det har begynt å gå rundt for meg:)

bugge

Du kan ta det helt med ro Bugge.... du er ikke blitt helt glemsk:))-- Det var i sommer!

Kjøpte boken, men synes den så så deprimerende ut (omslaget--hehe)og så ble den liggende. Glemte den rett og slett. Kom på den i dag.

Og som sagt, enten prøver han å være morsom, eller så er det jeg som har en så bisarr humor, fordi jeg kjenner meg så vel igjen:o)) Men jeg måtte virkelig le.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta det helt med ro Bugge.... du er ikke blitt helt glemsk:))-- Det var i sommer!

Kjøpte boken, men synes den så så deprimerende ut (omslaget--hehe)og så ble den liggende. Glemte den rett og slett. Kom på den i dag.

Og som sagt, enten prøver han å være morsom, eller så er det jeg som har en så bisarr humor, fordi jeg kjenner meg så vel igjen:o)) Men jeg måtte virkelig le.

klem

Å,det var bra! Nå trodde jeg at jeg var blitt helt tullerusk. Men dog, litt vittig at jeg tenkte på å anbefale denne boken til deg to ganger. Det er jo lenge siden sommeren. Kos deg med boken. Jeg er enig i at den ser kjedelig ut, men de er jo ofte så tørrvittige....(disse psykiaterene)

Vh Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...