Gå til innhold

kaste tomater eller egg????


siggi

Anbefalte innlegg

jeg skal til psykolog for første gang i morgen og gruer meg faktisk litt. Jeg er jo 20 år og en ganske sterk jente, men hva med hvis hun blir skikkelig hard og skal knekke meg hele tiden. Hvis vi ikke finner tonen og hun er skikkelig ekkel? SKal jeg begynne å grine og tenne meg en røyk? Skal jeg kaste tomater og egg på henne? Skal jeg bare gå?

Eller hva faen gjør jeg???????

Hjelp!!!!

Sitter der ganske utilpass og nervøs og føler seg temmelig dum??? Skulle gjerne røyket 5 røyk på en gang og vært passe full?

Nei, nå høres jeg enda mere rar ut.

Sov godt alle dere

Nattaklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Siggi ! Det er et nytt steg for deg når du møter din terapeut i dag. Det er normalt å få mange tanker og følelser både rettet mot seg selv og fremfor alt den som en skal møte psykologen/psykiateren. Mange tenker at de må fortelle ALT om seg selv og dette kan virke skremmende og truende. Heldigvis er det slik at de fleste er fornøyde og glade når de forlater sin terapeut etter den første timen. Håper at dette også gjelder deg og at dine bekymringer i forkant var " ubegrunnet", lykke til i dag !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...