Gå til innhold

Hvorfor er det så mye styr ang Tor Milde?

Anbefalte innlegg

Gjest IDOL-fan
Skrevet

synes ikke at han er så positiv ovenfor deltakernes prestasjoner, men han angriper dem da ikke personlig? Man må jo kunne si at man synes utførelsen var dårlig uten at man dermed sier at de generelt er dårlige til å synge. De er jo tross alt blant de 50 beste blant alle som fikk prøve seg

Jan Fredrik Karlsen var jo også nokså krass i kommentarene sine i fjor også.

så hva er forskjellen?

Skrevet

Han har ligget med en 17-åring, og det er derfor opplest og vedtatt at han er en tufs som man kan henge for hva det skulle være.

Men nei, det er ikke noe galt med han eller det han sier. De overreagerer.

(Eller så stemmer det at det er fordi han ikke har fått seg noe på en stund, for det har nemlig ikke jeg heller, og er helt enig med han... kanskje det er forklaringa)

Skrevet

Milde sier ikke så mye annet enn de andre dommerne, men han bruker ikke glanset innpakningspapir og sier ting rett ut. Dessuten, som han selv sier, ser han slem og farlig ut.

Jeg synes han kom godt ut av debatten med Tore Hansen på Tabloid.

Når det er sagt, synes jeg Milde av og til er en smule for krass. På den annen side bør deltakerne vite hva de går til, særlig nå når IDOL går for tredje år på rad. Konseptet bør være kjent i alle fall for de som melder seg på.

Jeg er enig med både deg og Åsemor under her. Folk insinuerer alt mulig rart p.g.a. en kjærlighetshistorie for fem år siden. Det er usaklig og fordomsfullt.

For ørvig var det vel tårer og reaksjoner i fjor og i forfjor også, da var det Karlsen som var den "slemme".

Skrevet

Han har ligget med en 17-åring, og det er derfor opplest og vedtatt at han er en tufs som man kan henge for hva det skulle være.

(Eller så stemmer det at det er fordi han ikke har fått seg noe på en stund, for det har nemlig ikke jeg heller, og er helt enig med han... kanskje det er forklaringa)

Jeg syns han var slem før jeg visste det.

Skrevet

Har han ligget med en 17åring? Hvor har du dette fra? Æsj.

Skrevet

Det har ikke JEG gjort engang!

Skrevet

Det har ikke JEG gjort engang!

Det er bra! Men hvor har du det fra? Jeg har ikke sett det på vgnett ellernoe..

Skrevet

Alle her sier det har stått i VG.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Alle her sier det har stått i VG.

Det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...