Lillemus Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Er dd større enn d? Kjøpte meg en ny bh i går og syntes i grunnen cupene så _digre_ ut, men den var nå i str. 75D som jeg pleier å bruke så. Og så er det jaggu nummeret før det tyter over! Finnes det 75 DD eller 75 E (grøss!) til en rimelig penge da??? 80 D hadde nok passet i cupen, men blir for stort rundt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja, DD er større en D - og du får rimelige BH-er med både DD- og E-cup på KappAhl. Der er utvalget ganske bra for oss stormuggede. ;o/ 0 Siter
scindapsus Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har fått med meg at (i alle fall hos Triumph, vet ikke med de andre merkene) de har forandret litt på benevningen av størrelsene. Det som før het DD, har blitt E, og E har blitt F.. osv. ...og da et det ikke så pussig at en D blir litt i minste laget.. ) 0 Siter
Gjest stjernemeg Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Lindex fører Ella May, og de har som regel alle cupper Til og med 70 F, som kan være litt uvanlig, og vanskelig å finne! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Ja, DD er større en D - og du får rimelige BH-er med både DD- og E-cup på KappAhl. Der er utvalget ganske bra for oss stormuggede. ;o/ Problemet er at nettopp KapAhl sine "Body zone"-bh'er overhode ikke passer puppene mine. Har kastet bort så mange kroner der på bh'er som blir brukt 3 ganger og så kastet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Lindex fører Ella May, og de har som regel alle cupper Til og med 70 F, som kan være litt uvanlig, og vanskelig å finne! Ella May er suverene! Har ikke funnet noen i min str. der på lenge, må ta en titt igjen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Problemet er at nettopp KapAhl sine "Body zone"-bh'er overhode ikke passer puppene mine. Har kastet bort så mange kroner der på bh'er som blir brukt 3 ganger og så kastet... Hm, men de har jo forskjellige typer? Oh well, da kan det kanskje lønne seg å oppsøke en av de gode, men litt dyrere undertøysbutikkene i stedet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Hm, men de har jo forskjellige typer? Oh well, da kan det kanskje lønne seg å oppsøke en av de gode, men litt dyrere undertøysbutikkene i stedet? Det var det... Får man noe for under en 500-lapp der da? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det var det... Får man noe for under en 500-lapp der da? Jada, det er mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.