Gå til innhold

Tor den Milde på Tabloid nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er hans utsagn som skal diskuteres. Løp og se folkens :-)

Skrevet

Nei takk, jeg trenger virkelig ikke mer tid med Milde.

Skrevet

Det var jo helt intetsigende. Han andre fyren klarte jo ikke få frem et eneste godt poeng.

".............................."

Skrevet

Det var jo helt intetsigende. Han andre fyren klarte jo ikke få frem et eneste godt poeng.

".............................."

Akkurat DET satt jeg å tenkte på også. Kjedelig debatt igrunn. Hvis det i det hele tatt kan kalles en debatt.

Skrevet

Nei takk, jeg trenger virkelig ikke mer tid med Milde.

Du gikk ikke glipp av noe heller :-)

Så ingen trenger ta seg bryet med å se en eventuell reprise.

Skrevet

Så det, og er i grunnen enig med Thore Hansen. Han redegjorde for sitt syn på en fin måte.

Meeeeen, «debatten» tok liksom ikke helt av, Hansen var for sindig og Milde satt som vanlig og skulet ned i bordplata.

Det ble mer fres når de skiftet emne - og aktører, ja...

Skrevet

Akkurat DET satt jeg å tenkte på også. Kjedelig debatt igrunn. Hvis det i det hele tatt kan kalles en debatt.

Ja, ikke sant? Ingen av de tingene jeg mener er galt med hvordan disse dommerene holder på ble tatt frem. Vel, vel :-)

"............................"

Skrevet

Så det, og er i grunnen enig med Thore Hansen. Han redegjorde for sitt syn på en fin måte.

Meeeeen, «debatten» tok liksom ikke helt av, Hansen var for sindig og Milde satt som vanlig og skulet ned i bordplata.

"Han redegjorde for sitt syn på en fin måte."

Det var jo akkurat det han IKKE gjorde. Jeg tror nok at jeg er mye enig i hva han mener, men han overbeviste neppe noen med den fremtredenden der.

Skrevet

"Han redegjorde for sitt syn på en fin måte."

Det var jo akkurat det han IKKE gjorde. Jeg tror nok at jeg er mye enig i hva han mener, men han overbeviste neppe noen med den fremtredenden der.

Hehe, du er enig, men han overbeviste deg ikke?

Javelnei...

Skrevet

Ja, ikke sant? Ingen av de tingene jeg mener er galt med hvordan disse dommerene holder på ble tatt frem. Vel, vel :-)

Jeg satt barer å ventet på at noe skulle skje, men nei. Tore Hansen - vel hvorfor han igrunn. Trege greier, og han kom jo ikke med noe som kunne få Milde på andre tanker. Virket som om Hansen snakket i søvne - sånn småfabling etter et mareritt.

Milde kom jo ut av det hele som en vinner - en soleklar en også. Jeg er til dels enig med han, men han kunne spart seg for de verste spytteklysene. Det er totalt unødvendig.

Skrevet

"Det ble mer fres når de skiftet emne - og aktører, ja..."

Ny bisp. Gadd ikke helt å følge med på den, men det var vel enten for homobisp, eller mot?

Så Gelius var der, men som sagt- det var det :-)

Skrevet

Jeg satt barer å ventet på at noe skulle skje, men nei. Tore Hansen - vel hvorfor han igrunn. Trege greier, og han kom jo ikke med noe som kunne få Milde på andre tanker. Virket som om Hansen snakket i søvne - sånn småfabling etter et mareritt.

Milde kom jo ut av det hele som en vinner - en soleklar en også. Jeg er til dels enig med han, men han kunne spart seg for de verste spytteklysene. Det er totalt unødvendig.

Poenget er jo at måten idol-dommernde oppfører seg på har lite å gjøre med hvoran en audition i rl normalt er. Der sitter de ikke og finner opp gloser og fraser for å underholde noen - mens i idol så er det underholdningen som er selve poenget med utdritingen. Det er litt av det jeg synes er usmakelig, kanskje fordi jeg ikke sitter og ler av at noen forsøker å fortelle noen at de synger dårlig med flest mulig beskrivende og nedrakkende gloser.

".........................."

Skrevet

"Det ble mer fres når de skiftet emne - og aktører, ja..."

Ny bisp. Gadd ikke helt å følge med på den, men det var vel enten for homobisp, eller mot?

Så Gelius var der, men som sagt- det var det :-)

"Ny bisp. Gadd ikke helt å følge med på den, men det var vel enten for homobisp, eller mot?"

Det er ofte en sammenheng mellom folk som er mest fientlig instilte til andre kulrurer, religioner etc., og de som er homofober :-)

"..........................."

Skrevet

Poenget er jo at måten idol-dommernde oppfører seg på har lite å gjøre med hvoran en audition i rl normalt er. Der sitter de ikke og finner opp gloser og fraser for å underholde noen - mens i idol så er det underholdningen som er selve poenget med utdritingen. Det er litt av det jeg synes er usmakelig, kanskje fordi jeg ikke sitter og ler av at noen forsøker å fortelle noen at de synger dårlig med flest mulig beskrivende og nedrakkende gloser.

Enig - o gsærlig når de sjøl har plukket ut disse 50 beste ut fra de 7000.

Skrevet

Hehe, du er enig, men han overbeviste deg ikke?

Javelnei...

"Hehe, du er enig, men han overbeviste deg ikke?

Javelnei..."

Det kler deg dårlig å misforstå ting med vilje, Kahn. Du skjønner godt hva jeg mente.

Men jeg skal ta det en gang til, for syns skyld: Jeg er sansynligvis enig i mye av det han forsøkte å få frem. Men han overbeviste neppe noen som i utgangspunktet ikke er enige. Skjønner? Enda en forklaring: han behøvde ikke overbevise meg, iom. at jeg allerede er enig. Ok?

Kan du ikke holde kranglingen og usakligheten til det vi pleier å være usaklige og kranglete ut? Det blir liksom så dumt når du skal forsøke å skape krangler på andre områder, hvor det ikke finnes grunnlag for det, bare fordi du tar deg nær av at jeg kommenterer din paranoia i kommunist/islamist saker.

"........................."

Skrevet

"Hehe, du er enig, men han overbeviste deg ikke?

Javelnei..."

Det kler deg dårlig å misforstå ting med vilje, Kahn. Du skjønner godt hva jeg mente.

Men jeg skal ta det en gang til, for syns skyld: Jeg er sansynligvis enig i mye av det han forsøkte å få frem. Men han overbeviste neppe noen som i utgangspunktet ikke er enige. Skjønner? Enda en forklaring: han behøvde ikke overbevise meg, iom. at jeg allerede er enig. Ok?

Kan du ikke holde kranglingen og usakligheten til det vi pleier å være usaklige og kranglete ut? Det blir liksom så dumt når du skal forsøke å skape krangler på andre områder, hvor det ikke finnes grunnlag for det, bare fordi du tar deg nær av at jeg kommenterer din paranoia i kommunist/islamist saker.

"........................."

Jeg argumenterer, DU krangler. Ikke dytt ansvaret for dine egne shortcomings over på meg.

Skrevet

Jeg argumenterer, DU krangler. Ikke dytt ansvaret for dine egne shortcomings over på meg.

Hvor krangler jeg her, og hvor er "argumenteringen" din? Du misforstår med vilje noe jeg sier, og det må jeg selfølgelig kommentere. Dette var ikke engang en diskusjon før du bet deg fast i en setning jeg skrev.

"............................."

Skrevet

Hvor krangler jeg her, og hvor er "argumenteringen" din? Du misforstår med vilje noe jeg sier, og det må jeg selfølgelig kommentere. Dette var ikke engang en diskusjon før du bet deg fast i en setning jeg skrev.

"............................."

Du mener, implisitt, at vi skal slutte å diskuterere på DINE premisser?

I så fall er det et stort skritt videre. =^D

Skrevet

Du mener, implisitt, at vi skal slutte å diskuterere på DINE premisser?

I så fall er det et stort skritt videre. =^D

Whatever, Kahn. Dette blir for dumt.

Skrevet

"kanskje fordi jeg ikke sitter og ler av at noen forsøker å fortelle noen at de synger dårlig med flest mulig beskrivende og nedrakkende gloser."

Enig, og jeg finner det overhode ikke underholdende heller. Jeg hører/ser på sangen og prestasjonen den enkelte fremfører.

Ja, jeg er så teit og barnslig at jeg liker å se på Idol, men Milde sine kommentarer gjør det slik at det krymper seg i magen. Flau på hans vegne, selv om de han mener er dårlige, er nettopp de jeg, og flertallet syntes er dårlige.

Jeg skjønner ikke vitsen. Og til og med disse småripsa syntes det er på kanten hva han lirer ut av seg - da snakker jeg om de som får skryt. Det virket som om de var litt småredde for å si rett ut hva de mente, men de følte med sine med-deltagere.

Men altså, dommerne i fjor, var ikke stort bedre, sånn samlet sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...