Gå til innhold

Tor den Milde på Tabloid nå

Anbefalte innlegg

Gjest den beste løsningen
Skrevet

Jeg ser ikke på Idol, men er det dette enkelte bærer seg over?:

«Jeg fikk veldig karaokebar-feeling.» «Du sang ikke engang reint.» «Dette var sjelløst; ingenting.» «Du synger - som de sier på sykehuset (viser kurven til hjertemaskiner med hånden) - dødt.»

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268048

Slike tilbakemeldinger er greie dersom folk ikke kan synge.

Nå skal det tilføyes at jeg i mange år leste musikkaviser.

mil1365380270
Skrevet

Milde er i stand til å oppføre seg som folk, tror jeg. Enten opererer han på vegne av TV2, eller så er det kun for å skape blest om seg selv. At han liker det, er det lite tvil om.

Skrevet

Jeg ser ikke på Idol, men er det dette enkelte bærer seg over?:

«Jeg fikk veldig karaokebar-feeling.» «Du sang ikke engang reint.» «Dette var sjelløst; ingenting.» «Du synger - som de sier på sykehuset (viser kurven til hjertemaskiner med hånden) - dødt.»

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268048

Slike tilbakemeldinger er greie dersom folk ikke kan synge.

Nå skal det tilføyes at jeg i mange år leste musikkaviser.

Det var ikke mye til uttalslse å henge seg opp i. Det har vært sagt mye værre ting av idoldommere tidligere.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...