Gjest litt deppa. Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Er det lov å bli litt deppa over en C på en gruppeoppgave, eller er det en akseptabel nok karakter? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 C betyr "gjennomsnittlig god", så hvorvidt du skal være misfornøyd avhenger av hvor opptatt du er av karakterjaget :-) Det er fag jeg er fornøyd med dårligere karakter enn c i. "............................" 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det er jo helt gjennomsnittlig da, normalfordelig vettu:) Om du skal være fornøyd eller ikke kommer ann på hvor godt du har jobbet med oppgavene sammens med gruppa. Selv var jeg engang storfornøyd med en E jeg:) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvis du og gruppa har jobbet hardt og mye og lagt sjela deres i arbeidet har dere grunn til å være skuffa over en C. Hvis dere har seilt gjennom oppgaven med middelmådig innsats og håpet at de andre i gruppa skulle jobbe bedre og hente dere inn så bør dere være veldig fornøyde med en C. 0 Siter
Gjest litt deppa Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvis du og gruppa har jobbet hardt og mye og lagt sjela deres i arbeidet har dere grunn til å være skuffa over en C. Hvis dere har seilt gjennom oppgaven med middelmådig innsats og håpet at de andre i gruppa skulle jobbe bedre og hente dere inn så bør dere være veldig fornøyde med en C. Jeg synes vi har jobbet hardt, og det er nok derfor jeg er skuffet. Men vi var 4 veldig forskjellige personer,og det gjør at oppgaven kan ha vært litt variabel i både språk og innhold. Det plager meg at jeg ikke vet om det kanskje er de delene jeg har hatt hovedansvaret for som kan ha dradd ned. Dette karaktersystemet er nytt for meg. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes vi har jobbet hardt, og det er nok derfor jeg er skuffet. Men vi var 4 veldig forskjellige personer,og det gjør at oppgaven kan ha vært litt variabel i både språk og innhold. Det plager meg at jeg ikke vet om det kanskje er de delene jeg har hatt hovedansvaret for som kan ha dradd ned. Dette karaktersystemet er nytt for meg. Spør h*n som satte karakteren om en samtale om oppgaven, og hvordan h*n vurderte de ulike delene, og hva som trakk ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.