Gå til innhold

karakterer og gruppearbeid

Anbefalte innlegg

Gjest litt deppa.
Skrevet

Er det lov å bli litt deppa over en C på en gruppeoppgave, eller er det en akseptabel nok karakter?

Skrevet

C betyr "gjennomsnittlig god", så hvorvidt du skal være misfornøyd avhenger av hvor opptatt du er av karakterjaget :-) Det er fag jeg er fornøyd med dårligere karakter enn c i.

"............................"

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det er jo helt gjennomsnittlig da, normalfordelig vettu:) Om du skal være fornøyd eller ikke kommer ann på hvor godt du har jobbet med oppgavene sammens med gruppa. Selv var jeg engang storfornøyd med en E jeg:)

skorpionfisken
Skrevet

Hvis du og gruppa har jobbet hardt og mye og lagt sjela deres i arbeidet har dere grunn til å være skuffa over en C.

Hvis dere har seilt gjennom oppgaven med middelmådig innsats og håpet at de andre i gruppa skulle jobbe bedre og hente dere inn så bør dere være veldig fornøyde med en C.

Gjest litt deppa
Skrevet

Hvis du og gruppa har jobbet hardt og mye og lagt sjela deres i arbeidet har dere grunn til å være skuffa over en C.

Hvis dere har seilt gjennom oppgaven med middelmådig innsats og håpet at de andre i gruppa skulle jobbe bedre og hente dere inn så bør dere være veldig fornøyde med en C.

Jeg synes vi har jobbet hardt, og det er nok derfor jeg er skuffet. Men vi var 4 veldig forskjellige personer,og det gjør at oppgaven kan ha vært litt variabel i både språk og innhold. Det plager meg at jeg ikke vet om det kanskje er de delene jeg har hatt hovedansvaret for som kan ha dradd ned. Dette karaktersystemet er nytt for meg.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg synes vi har jobbet hardt, og det er nok derfor jeg er skuffet. Men vi var 4 veldig forskjellige personer,og det gjør at oppgaven kan ha vært litt variabel i både språk og innhold. Det plager meg at jeg ikke vet om det kanskje er de delene jeg har hatt hovedansvaret for som kan ha dradd ned. Dette karaktersystemet er nytt for meg.

Spør h*n som satte karakteren om en samtale om oppgaven, og hvordan h*n vurderte de ulike delene, og hva som trakk ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...