Gå til innhold

kosthold og psykisk helse


Gjest metaboliker

Anbefalte innlegg

Gjest metaboliker

Har en sjelden metabolsk sykdom.. Og snakket med en biokjemiker i dag som sa at når jeg ikke tok medisin og fulgte diett ble jeg psykisk dårlig.. irritabel , deprimert ,angst og uro og sånt

legen min er så oppgitt fordi jeg ikke greier å ta ansvar for min egen helse.. men det er sinnsykt vanskelig når man er i den psykiske forfatningen jeg er.. har det forferdelig vondt og er deprimert..

kanskje jeg kommer til å dø av at kroppen min sier nei..

er redd men samtdig klarer jeg ikke å mestre det med å spise riktig og ta medisinen min som er så ofte som fem ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du synes det er vanskelig å være konstruktiv, men du bør vel allikevel kreve av deg selv at du tar hensyn til sykdommen din og tar ansvar for å ta medisiner og spise slik du må. Dette klarer barn med diabetes fra ganske tidlig alder - og det er vel viktig å huske på at akkurat dette er det ingen andre enn du som kan ta ansvar for.

Håper forøvrig at du vil få den hjelpen du føler du trenger i forhold til din psykiske helse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...