Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Så kjedelig det ble da. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Er på vei til sengs nå. Natta. (Jeg legger meg nå fordi jeg gang på gang har oppdaga at internett dør i ett-tida... iallefall alle steder jeg er) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Er på vei til sengs nå. Natta. (Jeg legger meg nå fordi jeg gang på gang har oppdaga at internett dør i ett-tida... iallefall alle steder jeg er) Natta. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 natta Legger du deg du også? Ja ja, jeg får gjøre det samme, enda jeg ikke er trøtt. Minstemor har vannkopper og vi sover så lenge om morgenen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er våken. Nå tenker jeg du ble glad! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det er like kjedelig her når man våkner alt for tidlig... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sto opp for over en time siden og stekte egg og bacon jeg;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Legger du deg du også? Ja ja, jeg får gjøre det samme, enda jeg ikke er trøtt. Minstemor har vannkopper og vi sover så lenge om morgenen. Nå har jeg våknet. Jeg har sovet 10 timer og er like trøtt. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg våknet. Jeg har sovet 10 timer og er like trøtt. Man blir gjerne det, når man har sovet for mye. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Man blir gjerne det, når man har sovet for mye. Men jeg sover slik hver dag, minst 15 timer i døgnet. Kan ta et par lurer på dagen og ettermiddagen også. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Men jeg sover slik hver dag, minst 15 timer i døgnet. Kan ta et par lurer på dagen og ettermiddagen også. Det er jo en kjent sak, om man sover for mye, så blir man trøtt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det er jo en kjent sak, om man sover for mye, så blir man trøtt. Jeg er helt på utur. Sover og sover og er trøtt hele tida. Hvis jeg legger meg ned på senga for å avlaste så sovner jeg selv om det er det mest spennende programmet på tv eller jeg skal lese ei spennende bok. Håpløst. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er helt på utur. Sover og sover og er trøtt hele tida. Hvis jeg legger meg ned på senga for å avlaste så sovner jeg selv om det er det mest spennende programmet på tv eller jeg skal lese ei spennende bok. Håpløst. Litt selvdisiplin og en vekkerklokke burde hjelpe. Sikkert slitsomt den første tiden, men man får det garantert mye bedre etterpå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Litt selvdisiplin og en vekkerklokke burde hjelpe. Sikkert slitsomt den første tiden, men man får det garantert mye bedre etterpå. Jeg står opp hver morgen da. Men hvordan klare å ligge i senga uten å sovne ;o), det er det store spørsmålet. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er våken. Nå tenker jeg du ble glad! He he, det var nok litt for sent. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det er like kjedelig her når man våkner alt for tidlig... Både jeg og minstemor sov lenge i dag, men kom meg ihvertfall opp før sporten begynte. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sto opp for over en time siden og stekte egg og bacon jeg;) Det høres godt ut. Men jeg greier aldri å spise så tidlig på morgenen. Jeg greier ikke å spise frokost før jeg går på jobb en gang. Sikkert ikke sundt men. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det høres godt ut. Men jeg greier aldri å spise så tidlig på morgenen. Jeg greier ikke å spise frokost før jeg går på jobb en gang. Sikkert ikke sundt men. Ta med frokostmatpakke og spis i bilen eller når du slår på pc-en (eller hva du nå gjør når du starter arbeidsdagen). 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det høres godt ut. Men jeg greier aldri å spise så tidlig på morgenen. Jeg greier ikke å spise frokost før jeg går på jobb en gang. Sikkert ikke sundt men. Jeg er heller ikke glad i frokost, men har løst det med å lage en kjapp smoothie om morgenen. Litt frukt og juice, en omgang med stavmixeren og vips - instant breakfast selv for oss som ikke orker frokost. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.