Gå til innhold

Naturfaglærdom-øyefarge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig mange andre ting enn genotype BB/Bb/bb som spiller inn på hvilken øyenfarge en har, men du er sannsynligvis ikke BB i alle fall, siden det er den genotypen som gir mørkest øyne.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

9

• fei1365380229

3

• ....AV

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er veldig mange andre ting enn genotype BB/Bb/bb som spiller inn på hvilken øyenfarge en har, men du er sannsynligvis ikke BB i alle fall, siden det er den genotypen som gir mørkest øyne.

Kan kanskje føye til at min biologikunnskap er temmelig ny, siden jeg fyller 20 i år, og hadde om dette siste året på vgs... :) En har gått mer og mer bort fra å fastslå genotype kun basert på øyefarge, nettopp fordi de har funnet ut at det er veldig mange andre ting som spiller inn...

Skrevet

Det som var mest utrolig var at hun fikk krøller etter en kina-tur, begynte nesten å lure på om det hadde noe med den turen å gjøre. Hvis de ser ut til å forsvinne så får vi ta oss en tur til :o)

Hun kan godt få litt mer krøller, men vi hadde en jente på skolen med flotte korketrekkere, hun klipte seg og fikk skikkelig høysåte, det håper jeg jo ikke hun får.

Hm, vi skal til Japan om en uke, kanskje det har samme effekt. Jeg skulle gjerne ha krøller, og lillemann kunne rett og slett trenge litt mer hår! :-)

fei1365380229
Skrevet

Hm, vi skal til Japan om en uke, kanskje det har samme effekt. Jeg skulle gjerne ha krøller, og lillemann kunne rett og slett trenge litt mer hår! :-)

Vet ærlig talt ikke om Japan er helt det samme :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...