Jeannie Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvordan skriver man en attest? Hva pleier det å stå? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 http://www.ukeavisen.no/cgi-bin/ukeavisen/imaker?id=66884 0 Siter
THJVW Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Du kan skrive hvor lenge vedkommende har vært ansatt, hvilke arbeidsoppgaver vedkommende har hatt og hvordan disse har blitt løst, litt om hvordan personen er (kun dersom du har noe pent og skrive) og om at du kan anbefale denne personen og at du gjerne står som referanse dersom det er ønskelig. Dersom den ansatte har sagt opp selv kan du skrive dette. Noen skriver kun hvor lenge de har vært ansatt og hva de har gjordt. Men jeg synes det ofte vitner om at den ansatte ikke har gjort en god jobb. Det blir veldig kaldt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.