Gjest har ny skjerm Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Brukt i 3 år, litt større en vanlig skjerm. Ny 3600,- tror jeg. 0 Siter
citoyen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg ville ikke betalt mer enn ca 300 for den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Er det en vanlig skjerm (altså ikke flat-skjerm) får du vel neppe solgt den i det hele tatt? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Spiller ingen rolle hva den kostet i sin tid. Det som betyr noe er hva folk er interessert i å betale for gammelt datautstyr nå. Det er mulig at Lillemus har rett i at du ikke vil få solgt den. Men sjekk på finn.no om det er noen tilsvarende skjermer til salgs, så får du en ide. Men du må finne ut hvor stor skjermen er da, mål diagnoalt i tommer (tror jeg... 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Spiller ingen rolle hva den kostet i sin tid. Det som betyr noe er hva folk er interessert i å betale for gammelt datautstyr nå. Det er mulig at Lillemus har rett i at du ikke vil få solgt den. Men sjekk på finn.no om det er noen tilsvarende skjermer til salgs, så får du en ide. Men du må finne ut hvor stor skjermen er da, mål diagnoalt i tommer (tror jeg... diagnoalt = diagonalt :-) Det gikk visst litt vel fort i svingene her... 0 Siter
collins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Datautstyr er ferskvare. Omtrent som et wienerbrød. Ikke noe verdt etter noe tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.