Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har akkurat fått vasket og ryddet huset. Kan noen foreslå en lettvind middag uten noe søl som smaker godt. Orker ikke å rydde kjøkkenet med en gang nå og orker ikke å vaske kjeler og gidder ikke å dra til byen for å spise ute. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har testet flere av disse sorte ferdigpakkene med diverse kinamat som finnes i butikkene nå. Det eneste du må kjøpe i tillegg er kjøttet og evt. grønnsakene. De er bare kjempegode !!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Dette tipset fikk jeg på mail fra Coop Mega idag: Kyllinglår med fetasalat og ris Tid: Ca 45 min Dette trenger du til 4 porsjoner: 1 kg kyllinglår 4 porsjoner ming hurtig ris eller jasminris 1 glass fetaost med olje 4 tomater 1 beger lettrømme 1 potte basilikum Salt Pepper ******************* Slik gjør du: 1. Stek kyllinglår på 200 °C i 30 minutter i en ildfast form. 2. Del tomatene i terninger, og bland dem sammen med fetaosten. Smak til med salt og pepper. 3. Kutt av basilikumbladene og kjør dem inn i rømmen med en stavmikser til en glatt, lysegrønn saus. Smak til med salt og pepper. Serveres med kokt ris som anvist på pakken. ******************* Serveringstips: Er du glad i oliven, kan du blande det inn sammen med fetaost og tomat. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Brødskive! Hehe - har ikke brød. Det går ikke sånn mat her når minstemann ikke er hjemme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jeg har testet flere av disse sorte ferdigpakkene med diverse kinamat som finnes i butikkene nå. Det eneste du må kjøpe i tillegg er kjøttet og evt. grønnsakene. De er bare kjempegode !!!!! Jeg spiste kinamat i går. Take away. Det er kjedelig å lage mat når man er alene hjemme ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Dette tipset fikk jeg på mail fra Coop Mega idag: Kyllinglår med fetasalat og ris Tid: Ca 45 min Dette trenger du til 4 porsjoner: 1 kg kyllinglår 4 porsjoner ming hurtig ris eller jasminris 1 glass fetaost med olje 4 tomater 1 beger lettrømme 1 potte basilikum Salt Pepper ******************* Slik gjør du: 1. Stek kyllinglår på 200 °C i 30 minutter i en ildfast form. 2. Del tomatene i terninger, og bland dem sammen med fetaosten. Smak til med salt og pepper. 3. Kutt av basilikumbladene og kjør dem inn i rømmen med en stavmikser til en glatt, lysegrønn saus. Smak til med salt og pepper. Serveres med kokt ris som anvist på pakken. ******************* Serveringstips: Er du glad i oliven, kan du blande det inn sammen med fetaost og tomat. Men jeg er alene og har ikke steikovn. Ellers så så det veldig godt ut ) 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Men jeg er alene og har ikke steikovn. Ellers så så det veldig godt ut ) Du får ikke kjøpt ferdig grillet kylling i nærheten da, som er varm nok? Evt. kan du vel varme kyllinglår i stekepanne med lokk, på svak varme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Du får ikke kjøpt ferdig grillet kylling i nærheten da, som er varm nok? Evt. kan du vel varme kyllinglår i stekepanne med lokk, på svak varme. Jeg er sær og sliten av å se på den husvasken ;o) Tror ikke jeg orker å dra ut. Da hadde jeg kjøpt take away. Jeg har lyst på kebab. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Makaroni med ost. Det lever jeg på når jeg ikke gidder lage skikkelig mat. Evnt en pizza fra Peppes eller Dolly Dimple`s levert på døra. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er sær og sliten av å se på den husvasken ;o) Tror ikke jeg orker å dra ut. Da hadde jeg kjøpt take away. Jeg har lyst på kebab. Det må da være mange i området rundt deg som leverer på døren uten at det koster så mye mer? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Makaroni med ost. Det lever jeg på når jeg ikke gidder lage skikkelig mat. Evnt en pizza fra Peppes eller Dolly Dimple`s levert på døra. Det har jeg på pose, det er slett ikke verst ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Det må da være mange i området rundt deg som leverer på døren uten at det koster så mye mer? Men jeg har ikke telefonnr og meny og det er ingen som leverer på døra. Og jeg kommer bare inn på kinajappa. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvis du ikke orker å vaske kjeler engang så må det jo være noe som kommer på døra da ). Eller noe som du kan varme i mikroen rett på tallerkenen kanskje? Har ingen forslag, men vi skal spise McDonalds i dag *grøss* Har lovt jentene å dra på kino og McDonalds etterpå. Får helt hakeslepp når jeg ser hvor mange kcal det er i en meny ) 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Men jeg har ikke telefonnr og meny og det er ingen som leverer på døra. Og jeg kommer bare inn på kinajappa. Her er masse nr på kebabshapper i området (?): Kebab Biten Trondheimsveien 154 0570 Oslo 22 37 19 25 Kebab Biten Hans N Hauges gate 44 0481 Oslo 22 71 30 30 New Beirut Kebab Møllergata 8 0179 Oslo 22 42 54 54 Brugata Kebab Bhadin Mahmoud Rashid Brugata 10 0186 Oslo 22 17 10 01 Charlies Kebab AS Vogts gate 40 0474 Oslo 22 35 72 00 Vinnys Kebab & Grill ANS Storgata 32 0184 Oslo 22 17 90 09 Favoritt Pizza & Kebab Carl Berners plass 2 0568 Oslo 22 38 38 75 Sandaker Pizza og Kebab Sandakerveien 10B 0473 Oslo 22 38 08 31 22 37 02 21 Øz-Istanbul Kebab & Bakeri Baki Karakoc Trondheimsveien 8 0560 Oslo 23 40 90 22 Gatekjøkken Grytelokket Storgata 45 0182 Oslo 22 11 47 39 Veit at linjeskiftene ble borte, men det finner du sikkert ut av, bare å ringe en etter en av de, noen leverer sikkert :-) Kjekt med en versjon av telefonkatalogen.no som det går an å klippe og lime fra... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Har "spørsmål-knappen" satt seg fast hos deg, eller ville du bare ha mest mulig oppmerksomet mot innlegget ditt? hehe.. 0 Siter
Gjest spice, da Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Men jeg har ikke telefonnr og meny og det er ingen som leverer på døra. Og jeg kommer bare inn på kinajappa. Du er jo på nettet, da har du alle telefonnr du trenger på gule sider. De stedene som har hjemmeside / infoside har link til dette på gule sider. Eller du kan ringe til en av de store, det er litt dyrere enn de små lokale, men de har hjemmesider med meny, og leverer raskt på døren: som feks www.spice.no 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Speilegg? Hamburger? Du hadde ikke stekeovn sa du? Hmm... Pølser? Nudlesuppe? Pasta med ost og ketchup. Pastapose (fra f.eks. toro, maggi eller first price. Selv liker jeg best First Pirce sin med ostesaus). Annen posemat, supper... eller blir det for mye oppvask? Er jo bare én gryte som trengs (samt noe å røre med, en skål og en skje) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Hvis du ikke orker å vaske kjeler engang så må det jo være noe som kommer på døra da ). Eller noe som du kan varme i mikroen rett på tallerkenen kanskje? Har ingen forslag, men vi skal spise McDonalds i dag *grøss* Har lovt jentene å dra på kino og McDonalds etterpå. Får helt hakeslepp når jeg ser hvor mange kcal det er i en meny ) Helt umulig å vaske opp. Rekker knapt opp til oppvaskkummen. Så møkka blir stående der til noen kommer og vasker opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.