Gå til innhold

Varmetråder i bilruta

Anbefalte innlegg

Gjest Bilanalfabet
Skrevet

Har hørt at disse kan bli ødelagt hvis en skraper hardt med isskrape over dem, særlig hvis en skraper på tvers av lengderetningen på trådene.

Det KAN vel ikke stemme? Er jo glass rundt trådene.

Mulig det var slik i 'gamle dager' kanskje?

Noen som kan berolige meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Trådene er på innsiden av ruta, så det går greit å skrape utenpå. Inni bør du ta det piano.

Noen har vel også innbakte tråder? Da skulle det vel kvitte fullstendig.

Skrevet

Varmetrådene sitter på innsiden av bilruten, så du kan bare skrape så hardt du vil på utsiden.

Gjest Bilanalfabet
Skrevet

Trådene er på innsiden av ruta, så det går greit å skrape utenpå. Inni bør du ta det piano.

Noen har vel også innbakte tråder? Da skulle det vel kvitte fullstendig.

Takk, de var bra!

Men nå demrer det litt for meg. Tidligere hadde jeg en bil hvor jeg faktisk skrapa is på innsida av rutene. Det er sikkert derfor noen sa til meg at jeg ikke måtte skrape på trådene. Det her er mange år siden da. Hvordan kan det komme is på innsiden av rutene da? Men slik var det med den bilen iallefall. hehe... Er sikkert det jeg blander med da.

Da skraper jeg i vei av hjertens lyst!

Skrevet

Takk, de var bra!

Men nå demrer det litt for meg. Tidligere hadde jeg en bil hvor jeg faktisk skrapa is på innsida av rutene. Det er sikkert derfor noen sa til meg at jeg ikke måtte skrape på trådene. Det her er mange år siden da. Hvordan kan det komme is på innsiden av rutene da? Men slik var det med den bilen iallefall. hehe... Er sikkert det jeg blander med da.

Da skraper jeg i vei av hjertens lyst!

Is på innsiden får man lett hvis det er mye dugg først,- og det så blir kaldt uten at det tørker opp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...