Gå til innhold

Kinky reklame

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hører titt og ofte reklame for et nytt program på TV2 for tide..

-"Gjør hva som helst med Frithjof Wilborn"

Nei, takk! Han er langt i fra min type!

:D

Skrevet

Han ville jeg også helst slippe å gjøre noe som helst med, han kan ikke ha noe særlig å stille opp med tror jeg ;o)

Gjest Persille
Skrevet

Innebærer det å låse ham inne i et kott, og ikke slippe ham ut på veeeldig lenge?

*har lyst til det*

Gjest Persille
Skrevet

Innebærer det å låse ham inne i et kott, og ikke slippe ham ut på veeeldig lenge?

*har lyst til det*

Gjest M.Angelica
Skrevet

*har lyst til det*

Du kan holde han innestengt til du blir millionær ;)

Gjest Persille
Skrevet

Du kan holde han innestengt til du blir millionær ;)

Kult!

Liker ham ikke, synes han er slitsom og plagsomt gestikulerende. Og heldigvis har jeg fjernkontroll så jeg kan skifte kanal :)

Og bare så du vet de; det er ser ikke helt bra ut millionærmessig å være alenemor, jobbe fullt og drive barnehage...

Lurer på om jeg skal sjekke om ikke Petter Stordalen er singel snart. Tror han hadde likt meg :)

Skrevet

Kult!

Liker ham ikke, synes han er slitsom og plagsomt gestikulerende. Og heldigvis har jeg fjernkontroll så jeg kan skifte kanal :)

Og bare så du vet de; det er ser ikke helt bra ut millionærmessig å være alenemor, jobbe fullt og drive barnehage...

Lurer på om jeg skal sjekke om ikke Petter Stordalen er singel snart. Tror han hadde likt meg :)

Petter Stordalen er sjarmerende... ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Petter Stordalen er sjarmerende... ;-)

Fus!

Har dessuten hørt han liker damer på min alder :)

*håper Gemini er litt gammel*

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kult!

Jeg liker han heller ikke så godt som programleder. Men så han på et innslag på lokal-TV i sommer. Da var han helt annerledes! Satt me ei pils i handa å plagde/kødda med han som intervjua han. Han var faktisk ganske morsom. Men hvem vet, kanskje fylla har skylda? :)

Petter ja. Er ikke så verst han. Den lille sprettrumpa hans sitter nok godt planta på noen milloner kroner ;)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg liker han heller ikke så godt som programleder. Men så han på et innslag på lokal-TV i sommer. Da var han helt annerledes! Satt me ei pils i handa å plagde/kødda med han som intervjua han. Han var faktisk ganske morsom. Men hvem vet, kanskje fylla har skylda? :)

Petter ja. Er ikke så verst han. Den lille sprettrumpa hans sitter nok godt planta på noen milloner kroner ;)

Nice :)

Skrevet

Fus!

Har dessuten hørt han liker damer på min alder :)

*håper Gemini er litt gammel*

;)

Hvis 34 er gammel, så er jeg det. Dessuten er jeg godt gift og uten planer om utroskap i nærmeste framtid. Så jeg kan jo sikle litt først bare, så kan du ta for deg... :-)

Gjest Persille
Skrevet

Hvis 34 er gammel, så er jeg det. Dessuten er jeg godt gift og uten planer om utroskap i nærmeste framtid. Så jeg kan jo sikle litt først bare, så kan du ta for deg... :-)

Ja!

Vel, for ham tror jeg 34 er gammelt - men ikke sånn ellers.

Siden jeg bare er 26 har jeg jo et fortrinn da. Men du kan jo slå på tråden når/om du blir lei av gubben, så skal jeg si fra om jeg er ferdig :)

Skrevet

Ja!

Vel, for ham tror jeg 34 er gammelt - men ikke sånn ellers.

Siden jeg bare er 26 har jeg jo et fortrinn da. Men du kan jo slå på tråden når/om du blir lei av gubben, så skal jeg si fra om jeg er ferdig :)

Den er grei! :-)

Skrevet

Kult!

Petter Stordalen? Er ikke han ca 1,60 høy da? Ikke mye å sikle etter, spør du meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vel bekomme... Han skal i alle fall ikke jeg slåss med deg om... :-)

Hehe..jeg syns han er en pen og kjekk gutt/mann.

Men nå har jeg verdens beste samboer, så det bryr ikke meg så hardt hvem som får han :D

Skrevet

Petter Stordalen? Er ikke han ca 1,60 høy da? Ikke mye å sikle etter, spør du meg.

Æsj, glem den siste der. Jeg har tenkt meg om og kommet fram til at alle millionene fint kan kompensere for de manglende 30 cm. Petter er kjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...