Gå til innhold

Jeg klarte det!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeppesen! Jeg er på nett hjemmefra! Kjøpte kabel, plugga i og med noen tastetrykk så funka forsyne meg greiene! Herlig!

Nå kommer jeg meg vel aldri ut av leiligehten mer... ;o)

Skrevet

Du flytter inn sammen med Amber Sum og meg da ;o)

Nå var du skikkelig flink som klarte å koble :o)

Skrevet

Har kabelmodem, holder det vel?

Holder i massevis! Vælkømmin!

Skrevet

Grattis Lillemus!

Og joda, jeg vet hvordan det er å bo her inne ;)

Vi er flere som *kremt*, bor på dol...

Skrevet

næmmen så flink da

;o)

Ja, ikke sant? Skål da! *Feirer med et glass vin*

Skrevet

Å dævven! Kan du sende post også?

Fra yahoo-adressen så. Den andre blir ikke aktivert før om en ukes tid står det skrevet. :o) Er litt usikker på om jeg skal ta den i bruk, da får jeg jo 3 e-postadresser å holde styr på?!

Skrevet

Hva skal man egentlig ut av leiligheten å gjøre? Har hørt om flere som bor på DOL, uten å nevne navn....

:o

Grattis!

Skrevet

Hva skal man egentlig ut av leiligheten å gjøre? Har hørt om flere som bor på DOL, uten å nevne navn....

Grattis!

*Skotter nervøst mot vinduet* Har hørt snakk om at det skal finnes en verden der ute....

Skrevet

*Skotter nervøst mot vinduet* Har hørt snakk om at det skal finnes en verden der ute....

Det tror jeg ikkeno på!

Skrevet

Grattis!

Blæh.........

Hold munn ;o)

Skrevet

Neida, den er ikke så interessant, ikke bry deg om den. Vi vil gjerne ha deg her :o)

Skrevet

Neida, den er ikke så interessant, ikke bry deg om den. Vi vil gjerne ha deg her :o)

*Trekker for gardinene og setter seg igjen*

Skrevet

*Trekker for gardinene og setter seg igjen*

LOL, høres bra ut :o)

Skrevet

Blæh.........

Hold munn ;o)

Holde munn nei? Ikke schnakk om. Bor man på dol, så bor man på dol.

Skrevet

Blæh.........

Hold munn ;o)

*slenger inn noen smilyer*

:)

:o)

c")

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...