Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Holde munn nei? Ikke schnakk om. Bor man på dol, så bor man på dol. Uff, det ble jo enda verre etterat jeg satte pcen i stua. Klarer ikke å komme meg ut herfra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Uff, det ble jo enda verre etterat jeg satte pcen i stua. Klarer ikke å komme meg ut herfra. Hehe... Jeg har også pcen i stua. Uansett hva jeg gjør så har jeg laptopen på fanget. Og nå som jeg ikke jobber heller og ikke har kropp til husarbeid så blir det ca ingenting annet. Prøver å komme meg på butikken når det er tomt for brød da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hehe... Jeg har også pcen i stua. Uansett hva jeg gjør så har jeg laptopen på fanget. Og nå som jeg ikke jobber heller og ikke har kropp til husarbeid så blir det ca ingenting annet. Prøver å komme meg på butikken når det er tomt for brød da. Skjønner du at jeg hadde abstinenser når tiliti hadde pcen til fornying eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Skjønner du at jeg hadde abstinenser når tiliti hadde pcen til fornying eller? Jeg skjønner faktisk ikke hvordan du overlevde. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg skjønner faktisk ikke hvordan du overlevde. Ved å sove halve døgnet og lese resten av tida men det var hardt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.