damedame Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes virkelig det virker som om nazismen er på fremgang for tiden, ut fra det jeg leser i avisene. Noen flere som får samme inntrykk? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nei jeg kan egentlig ikke si det, men at den eksisterer det er nok riktig. Og det er skremmende nok i seg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei. De 10 nynazistene som fortsatt løper rundt med Hitlerbart er vel strengt tatt mindre skremmende enn lus. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ja, fundamentalistisk Islam er en sterkt økende pest i nesten alle verdensdeler, med sin rasisme, undertrykkelse og terror mot alle ammerledes tenkende. For jeg regner med at det er VÅR tids nazisme du siktet til? 0 Siter
damedame Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Ja, fundamentalistisk Islam er en sterkt økende pest i nesten alle verdensdeler, med sin rasisme, undertrykkelse og terror mot alle ammerledes tenkende. For jeg regner med at det er VÅR tids nazisme du siktet til? Nei, nynazisme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.