Gå til innhold

smiler....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2800 er vel ikke så lite?

Jeg var født to uker for sent og veide under det, var ca 48 cm.

-I forhold til hvordan han er nå, så er det skummelt lite :-)

Han var så tyyyynn, og nå er han en skikkelig blubbis på 9 mnd og 10 kg :o)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• Velouria

3

• Dorthe

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja så ille er det ikke med meg da heldigvis...

er litt irritert nå (ikke på deg) det hun "gemini" skriver til meg synes jeg er litt drøyt! er ikke dette et sted man kan spørre om ting? det vil jo ikke si at jeg har tenkt til og gjøre det for det ikke sant? takk for at du ikke kritiserer meg hvertfall. klemz...

"er ikke dette et sted man kan spørre om ting? det vil jo ikke si at jeg har tenkt til og gjøre det for det ikke sant?"

Ingen av oss kan vite hva du faktisk har tenkt og ikke, vi kan bare forholde oss til hva du faktisk skriver.

Skrevet

Du har ikke tid? Nå tuller du, hva med den lille i magen da..

jeg mente jeg ikke hadde tid til os sitte mye! og det var i forbinnelse med at jeg ble kaldt for ikke oppegående. les før du svarer på ting tatt ut av sammenhengen.

Gjest har ikke barn selv men
Skrevet

-I forhold til hvordan han er nå, så er det skummelt lite :-)

Han var så tyyyynn, og nå er han en skikkelig blubbis på 9 mnd og 10 kg :o)

Okei :)

Søtt med små klumper syns jeg :D

Skrevet

jeg mente jeg ikke hadde tid til os sitte mye! og det var i forbinnelse med at jeg ble kaldt for ikke oppegående. les før du svarer på ting tatt ut av sammenhengen.

Nå mente jeg oppegående i hodet da, ikke oppegående fysisk..

Skrevet

Nå mente jeg oppegående i hodet da, ikke oppegående fysisk..

Endret overskriften din til noe mer passende jeg. :-)

Klemz

Gjest no nick!
Skrevet

Klemz

og det betyr hva for noe???

Skrevet

Klemz

*LOL*

Skrevet

hehe har du en mistanke om at det er emk? :)

jeg er emk men hvordan det???

Skrevet

jeg er emk men hvordan det???

no nick = emk? Begge skriver tre spørsmålstegn. Du gjør det hele tiden ???

Skrevet

snurt = sur eller lignende. Noe i den dur

Skrevet

det var en feil skulle bare se hvordan man byttet nick... er emk igjen nå

Skrevet

Ja, både ryggvondt og halsbrann er vanlig. For meg har Link-tabletter fra apoteket hjulpet veldig. De smaker godt, i motsetning til Gaviscon som smaker bodylotion.

Det er ikke farlig for babyen å bli født nå, men litt startvansker med både pusting og spising må man regne med. Og større fare for hjerneskade.

Egoistisk å ville føde nå? Det ville jo blitt ti ganger mer slitsomt med en prematur baby enn å gå gravid i noen uker til...

Når kroppen er moden for fødsel er det noen tips for å sette igang fødsel, men de virker neppe enda.

Skrevet

snurt = sur eller lignende. Noe i den dur

ok takk for svaret men jeg er ikke noen av delene,blir bare litt oppgitt av enkelte her inne.

Skrevet

ok takk for svaret men jeg er ikke noen av delene,blir bare litt oppgitt av enkelte her inne.

Det er lov å klage litt når man er høygravid. Fin plass å gjøre det her, men en må regne med reaksjoner;) Sånn er det her i livet

Skrevet

Det er lov å klage litt når man er høygravid. Fin plass å gjøre det her, men en må regne med reaksjoner;) Sånn er det her i livet

ja det er sant men jeg tror det er mange som bare vil krangle her inne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...