Gå til innhold

lete etter tegn?


Gjest mixxix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han lurer på om du er paranoid. Og det kan jo tenkes siden du vil ha oss til å svare på dette. Du lurer på hva som ligger bak hans spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

Han lurer på om du er paranoid. Og det kan jo tenkes siden du vil ha oss til å svare på dette. Du lurer på hva som ligger bak hans spørsmål.

Jeg er ikke paranoid, men jeg ville også lurt på hva som lå bak et slikt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

vet ikke. er det unormalt? betyr det at psyk tror jeg er paranoid?

Hei!

Nå synes jeg du har fått så mange teite svar at jeg prøver å svare deg så godt som jeg kan...

Det at du leter etter tegn betyr nok at du f.eks. tar det som et tegn på at du burde slutte på skolen hvis en gul buss kjører forbi meg og som et tegn på at du skal fortsette hvis en blå buss kjører forbi. Man tar tilfeldige ting som skjer ute i verden som spesielle tegn for en selv.

Hvis man hele tiden leter etter en skjult mening tror jeg det betyr at man tror at andre mener mer og andre ting enn personene uttrykker verbalt. Man tenker at andre skjuler det de egentlig mener.

Vet ikke om jeg har rett i det jeg skriver, men det er i hvert fall det beste svaret jeg kan gi deg og det er bedre enn de andre kunne gi, så de kan ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...