Gå til innhold

varmt hele året

Anbefalte innlegg

Gjest brrrrrrrr
Skrevet

hvor i all verden er det fin temperatur hele året gjennom. Med fin temperatur mener jeg over 20 grader celsius (gjennomsnittlig). Det kan gjerne være varmere, bra jo varmere det blir.

hilsen en forfrossen nordmann som tenker på å bosette seg i et skikkelig varmt område.

Skrevet

California:) Australia:)

Sikkert bra mange andre steder også. Hva med Spania?

Gjest sussilei
Skrevet

Landene under ekvator er vel temmelig sikre tips....

Kenya eller Seychellene for eksempel...

Sør-Afrika er forresten en "all-year-destination", men jeg tror ikke det er vedlig varmt der om vinteren (dvs når det er sommer her). Men det er jo etter sigende verdens vakreste land, da ! (har ikke vært der selv, men kjenner noen som.... osv)

Gjest frysepinne
Skrevet

California:) Australia:)

Sikkert bra mange andre steder også. Hva med Spania?

Spania og Australia holder ikke den temperaturen brrrrrr spør etter, da må man et eller annet sted rundt ekvator.

Skrevet

Spania og Australia holder ikke den temperaturen brrrrrr spør etter, da må man et eller annet sted rundt ekvator.

Hvis jeg forsto brrrrrrrr riktig så var det et spørsmål om steder med ca. 20 grader. Stedene rundt ekvator har mye mer enn det.

Skrevet

Landene under ekvator er vel temmelig sikre tips....

Kenya eller Seychellene for eksempel...

Sør-Afrika er forresten en "all-year-destination", men jeg tror ikke det er vedlig varmt der om vinteren (dvs når det er sommer her). Men det er jo etter sigende verdens vakreste land, da ! (har ikke vært der selv, men kjenner noen som.... osv)

Seychellene er nokså klamt i regnsesongen. Pengesedlene mugner i lommeboka, varmelamper må stå på inne i klesskapene for at ikke klærne skal mugne. Jeg tror jeg ville gått litt lei av det.

Skrevet

Er det ikke Quito, hovedstaden i Equador, som har den mest jevne behagelige temperaturen året rundt? Husker ikke helt hva det lå på, men kanskje en 18-20 grader. Høres perfekt ut for meg.

Skrevet

Hvis jeg forsto brrrrrrrr riktig så var det et spørsmål om steder med ca. 20 grader. Stedene rundt ekvator har mye mer enn det.

Jepp!

H*n kan flytte til f.eks. Tenerife, der er det temperatur som norsk sommer om vinteren, og selvfølgelig mye varmere om sommeren :)

deilig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...