Gjest brrrrrrrr Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 hvor i all verden er det fin temperatur hele året gjennom. Med fin temperatur mener jeg over 20 grader celsius (gjennomsnittlig). Det kan gjerne være varmere, bra jo varmere det blir. hilsen en forfrossen nordmann som tenker på å bosette seg i et skikkelig varmt område. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 California:) Australia:) Sikkert bra mange andre steder også. Hva med Spania? 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Landene under ekvator er vel temmelig sikre tips.... Kenya eller Seychellene for eksempel... Sør-Afrika er forresten en "all-year-destination", men jeg tror ikke det er vedlig varmt der om vinteren (dvs når det er sommer her). Men det er jo etter sigende verdens vakreste land, da ! (har ikke vært der selv, men kjenner noen som.... osv) 0 Siter
Gjest frysepinne Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 California:) Australia:) Sikkert bra mange andre steder også. Hva med Spania? Spania og Australia holder ikke den temperaturen brrrrrr spør etter, da må man et eller annet sted rundt ekvator. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Spania og Australia holder ikke den temperaturen brrrrrr spør etter, da må man et eller annet sted rundt ekvator. Hvis jeg forsto brrrrrrrr riktig så var det et spørsmål om steder med ca. 20 grader. Stedene rundt ekvator har mye mer enn det. 0 Siter
ariadne Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Landene under ekvator er vel temmelig sikre tips.... Kenya eller Seychellene for eksempel... Sør-Afrika er forresten en "all-year-destination", men jeg tror ikke det er vedlig varmt der om vinteren (dvs når det er sommer her). Men det er jo etter sigende verdens vakreste land, da ! (har ikke vært der selv, men kjenner noen som.... osv) Seychellene er nokså klamt i regnsesongen. Pengesedlene mugner i lommeboka, varmelamper må stå på inne i klesskapene for at ikke klærne skal mugne. Jeg tror jeg ville gått litt lei av det. 0 Siter
Freya Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er det ikke Quito, hovedstaden i Equador, som har den mest jevne behagelige temperaturen året rundt? Husker ikke helt hva det lå på, men kanskje en 18-20 grader. Høres perfekt ut for meg. 0 Siter
huufsa Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvis jeg forsto brrrrrrrr riktig så var det et spørsmål om steder med ca. 20 grader. Stedene rundt ekvator har mye mer enn det. Jepp! H*n kan flytte til f.eks. Tenerife, der er det temperatur som norsk sommer om vinteren, og selvfølgelig mye varmere om sommeren deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.