Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg inn et innlegg på psykiatri du. *Hjelpsom*

tviler at nhd kan så mye fiskepsykiatri :o(

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• tonie

3

• Velouria

2

• Niobe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror kanskje det kommer av for mye mat. Det skjedde med noen gullfisker vi hadde da jeg var liten. En gjest syntes de så så sultne ut, og foret dem litt ekstra.. Dagen etter lå de med buken i været alle sammen.

Han skal ikke få mere mat på et par dager nå.

Skrevet

Det kan en ikke vite før du spør ham.

Gjør det!

Hihi.

c",)

Skrevet

Jeg tror uansett ikke at Doffen har godt av å bli behandlet av psykiatriens svar på Tor Milde. Han trenger litt dulling, tror jeg.

Gjest Uglemor
Skrevet

Stakkars lille Doffen da..

Husker forresten at vi hadde en undulat som pleide å plaske nedi der innimellom (den hadde litt dårlig motorikk), kanskje fiskene våre egentlig fikk fugleinfluensa??

Skrevet

Hvor mange ganger pr dag gir du ham mat da?

Skrevet

Jeg tror uansett ikke at Doffen har godt av å bli behandlet av psykiatriens svar på Tor Milde. Han trenger litt dulling, tror jeg.

Det hender jeg koser'n litt på ryggen da :o)

Skrevet

Stakkars lille Doffen da..

Husker forresten at vi hadde en undulat som pleide å plaske nedi der innimellom (den hadde litt dårlig motorikk), kanskje fiskene våre egentlig fikk fugleinfluensa??

Stakkars undulat :o(

Skrevet

Hvor mange ganger pr dag gir du ham mat da?

Bare en gang men jeg tror kanskje minstemann sper på litt noen ganger.

Gjest Uglemor
Skrevet

Stakkars undulat :o(

Uff ja, vi overtok den etter noen som ikke kunne ha den mer. Den var gammel og stiv, men kunne danse til vikingarna..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje han liker å bli klødd på magen?

Kanskje han tror han er en hund, eller bare drømmer om det?

:)

Skrevet

Bare en gang men jeg tror kanskje minstemann sper på litt noen ganger.

Den trenger ikke få mat mer enn en gang pr dag.

Skrevet

Uff ja, vi overtok den etter noen som ikke kunne ha den mer. Den var gammel og stiv, men kunne danse til vikingarna..

HA HA HA HA

Skrevet

Kanskje han liker å bli klødd på magen?

Kanskje han tror han er en hund, eller bare drømmer om det?

:)

Nei, jeg tør ikke klø ham på magen, tenk om han er død når han ligger der med buken i været.

Skrevet

Den trenger ikke få mat mer enn en gang pr dag.

Jeg skal passe på minstemann så det ikke skjer. Uff, jeg liker ikke dette her jeg, det er ekkelt.

Skrevet

Det hender jeg koser'n litt på ryggen da :o)

Magen Dorthe, magen. At han legger seg med den i været er vel et klart hint om hvor han vil koses?

Gjest baremei
Skrevet

Han spiller nok bare død, for å lure deg til å spyle ham ner i do, så han kan slippe ut i det fri..

Skrevet

Magen Dorthe, magen. At han legger seg med den i været er vel et klart hint om hvor han vil koses?

Jeg tør ikke. Jeg får angst ved tanken.

Han spreller, ikke glem at jeg er ekte byjente.

Skrevet

Han spiller nok bare død, for å lure deg til å spyle ham ner i do, så han kan slippe ut i det fri..

Det er rett før jeg spyler ham ned men venninna mi sa jeg måtte koke ham først. Æsj.

Gjest baremei
Skrevet

Det er rett før jeg spyler ham ned men venninna mi sa jeg måtte koke ham først. Æsj.

Koke ham først? Det har han nok ikke tatt med i berekningen sin, stakkar. Men hvorfor må han kokes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...