Gå til innhold

Snufs, atsjooo!

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Huff, jeg er blitt skikkelig, skikkelig, skikkelig forkjøla! Fryser, tung i hodet, vondt i alle muskler og lymfeknuter på kroppen. Noen andre i samme båt?

Og om ei uke har jeg eksamen dessuten, hjælp.Typisk dårlig timing. Har ikke tid til å være syk nå jeg.

Bare synes litt synd på meg selv akkurat nå:-/ *lengte hjem til mamma*

Skrevet

Jepp, da er vi to. Jeg kombinerer med svangerskapskvalme. Herlig, er det.

Skrevet

Jeg lengter ikke hjem til mamma, men jeg er syk jeg også. *host, hark, snufs*

Nå kom x'n på besøk med chilisuppe ;)

Gjest baremei
Skrevet

Buhuu, ingen kommer med chilisuppe til meg:(

Gjest baremei
Skrevet

Jepp, da er vi to. Jeg kombinerer med svangerskapskvalme. Herlig, er det.

Oi, stakkar deg da! Kvalm er jeg i hvert fall ikke, heldigvis.

Gjest Uglemor
Skrevet

Skikkelig sylta jeg også, har vært forkjølt hele uka nå. Men krekt meg på jobb hver dag likevel, så nå var det skikkelig deilig med fredag!

Skrevet

Oi, stakkar deg da! Kvalm er jeg i hvert fall ikke, heldigvis.

Jeg blir litt sutrete, ja... Stakkar gubben. Spy og snørr.

Gjest baremei
Skrevet

Spis masse hvitløk og c-vit

Ja, c-vitamin har jeg tatt..Men har egentlig ikke så mye troen på at det virker, så da virker det sikkert ikke heller...Må bare springe masse på do:O/ Hvitløk har jeg ikke. Men chili har jeg, kanskje det skulle prøves? Får spørre Velouria om det virker=)

Gjest baremei
Skrevet

Forresten: hjelper chili mot forkjølelse? Liksom brenner opp basseluskene??Har nemlig en skikkelig kraftbombe av en chilisaus i kjøleskapet..hmmm. *Håpefull*

Skrevet

Ja, c-vitamin har jeg tatt..Men har egentlig ikke så mye troen på at det virker, så da virker det sikkert ikke heller...Må bare springe masse på do:O/ Hvitløk har jeg ikke. Men chili har jeg, kanskje det skulle prøves? Får spørre Velouria om det virker=)

chili funker som bare rakker'n, kok te på det, med masse honning og sitron! Nammmm!

*slurper i chilisuppe*

Skrevet

Men hvitløk virker. Kjøp slik som er ferdig knust og ta flere teskjeer

Gjest baremei
Skrevet

Skikkelig sylta jeg også, har vært forkjølt hele uka nå. Men krekt meg på jobb hver dag likevel, så nå var det skikkelig deilig med fredag!

Jeg følte meg litt uggen i går kveld. Hadde heldigvis fri i dag, så har sluppet å kreke meg av gårde noe sted:) Sov/slumret til nesten middagstid! God bedring, får satse på det er på hell for din del da! Håper inderlig ikke dette varer i ei uke nei....

Skrevet

Stakkars deg.

Har nettopp blitt frisk fra influensa her i gården så vi vet omtrent hvordan du har det nå.

God Bedring!

Gjest baremei
Skrevet

Jeg blir litt sutrete, ja... Stakkar gubben. Spy og snørr.

Du har lov til å sutre litt, synes jeg.

Men du er i det minste heldig som har en gubbe som kan stelle for deg...det har ikke jeg, buhu:(

Gjest baremei
Skrevet

Men hvitløk virker. Kjøp slik som er ferdig knust og ta flere teskjeer

Får se om jeg orker karre meg til butikken i morgen, da..Men det hørtes ikke særlig godt ut?

Skrevet

Stakkars deg. Sånn har jeg også hatt det, men det verste har gitt seg. Nå bare hoster og hoster jeg.

Jeg har også gode erfaringer med chili og honning. Prøv det:-)

Gjest baremei
Skrevet

chili funker som bare rakker'n, kok te på det, med masse honning og sitron! Nammmm!

*slurper i chilisuppe*

Har bare chilisaus, men nå skal jeg jammen ta meg et par te-skjeer av den. Skader i hvert fall ikke å prøve:) Takk for tipset!

Gjest baremei
Skrevet

Stakkars deg.

Har nettopp blitt frisk fra influensa her i gården så vi vet omtrent hvordan du har det nå.

God Bedring!

Takk for det!

Gjest baremei
Skrevet

Stakkars deg. Sånn har jeg også hatt det, men det verste har gitt seg. Nå bare hoster og hoster jeg.

Jeg har også gode erfaringer med chili og honning. Prøv det:-)

Uff, fælt å hoste sånn også, da. Håper du blir kvitt det. Har ikke honning,men skal prøve chili med en gang! Har litt troen på det:) Pass dere, basiller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...