Gjest meg og meg igjen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Noen som vet hvordan varmen er i Iran rundt påske, og hvordan det er best å kle seg. Hijab? Lange ermer, lange skjørt? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg kjenner ei som har vært mange ganger i Iran, og om jeg husker riktig, så må (bør?) hun dekke til håret når hun er ute, samt bruke en lang tynn kåpe (tror de er av bomull eller noe). Skal være rimelig tildekket ja... Vet ikke om kravene er like strenge alle steder og om det er like strengt ovenfor vestlige som iranske kvinner. 0 Siter
Gjest morsomme jeg Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hva skarru nedi der og gjøre? Det er billigere å reise til Oslo. 0 Siter
Gjest meg og meg igjen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hva skarru nedi der og gjøre? Det er billigere å reise til Oslo. Jeg bor i Oslo så jeg trenger ikke å reise dit;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.