Gå til innhold

Noen som har litt tid til overs??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hit til meg! Hjelp meg å flytte, og vaske ned huset!

Jeghar fått kjørt et par lass, men det står igjen et par til.. -og jeg er SÅ LEI! *spyyy*

Så mye dritt man har..??

Jeg kaster unna her, jeg nå. Med rund hånd. Ante ikke at jeg hadde så mye intetsigende ubrukelig dritt, assa!

Men dere? I stedet for å sitte her å late dere, så løp ned til bussterminalen, ta buss nr. 501 utover mot Ski.

Så sees vi! ;-D

Skrevet

Ellers takk. ;)

Rydder og kaster selv om dagen, tenkte at det var like greit å begynne nå, istedetfor å spare på søpla i 20 år.

Skrevet

*Hehe* Skal du flytte eller? Det er da man virkelig oppdager hvor mye dritt man har samlet på!

Skrevet

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg men fikk god hjelp fra andre dolere da jeg flyttet for et år siden.

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Akkurat nå har jeg en time fri mens minsten sover. Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men det må blir med tanken...

Egentlig flyter det i min egen stue, skulle både vasket og støvsugd og tørket støv. Ikke minst ser jeg ut gjennom vindusglass som skriker etter og bli vasket.

Men gidder jeg det? Nei, jeg tror jeg trekker meg litt ut fra dol nå og setter meg i godstolen med et blad!

Vet ikke helt hva jeg skal unnskylde meg med når gubben kommer hjem fra jobb og ser rotet, men den tid den sorg!

Skrevet

Akkurat nå har jeg en time fri mens minsten sover. Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men det må blir med tanken...

Egentlig flyter det i min egen stue, skulle både vasket og støvsugd og tørket støv. Ikke minst ser jeg ut gjennom vindusglass som skriker etter og bli vasket.

Men gidder jeg det? Nei, jeg tror jeg trekker meg litt ut fra dol nå og setter meg i godstolen med et blad!

Vet ikke helt hva jeg skal unnskylde meg med når gubben kommer hjem fra jobb og ser rotet, men den tid den sorg!

Jeg har funnet en god unnskyldning for å la være å pusse vinduene. Når de er rene, er det større sjanse for at fuglene smeller i ruta, for da ser de ikke at det er et vindu der!

Hilsen dyrevennen

Skrevet

KJørte akkurat forbi i tog! *vinker!*

*vinker tilbake*

:-D

Skrevet

*later som om jeg aldri har lest dette innlegget*

*legger inn et i morra også*

;-)

Skrevet

*Hehe* Skal du flytte eller? Det er da man virkelig oppdager hvor mye dritt man har samlet på!

Helt sinnsykt.. Har bodd her i 11 år, så det har jo blitt litt, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...