Gå til innhold

Lys lapskaus på boks - usj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I iveren etter å skulle komme på nett i går valgte jeg en ekstremt enkelt utvei ang. middag - lys lapskaus på boks. Men usjameg! Er det virkelig noen som liker dette???

Skrevet

nei ærligtalt, det er bikkjemat!!!!!

Mener å huske at den mørke lapskausen på boks var noe bedre - stemmer det? Er ikke sikker om om jeg hæler å prøve.

Skrevet

Mener å huske at den mørke lapskausen på boks var noe bedre - stemmer det? Er ikke sikker om om jeg hæler å prøve.

Jeg liker den lyse bedre enn den brune. Men en blandings av de to er best.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn.

*urk*

Blir ikke å se i mitt hus flere ganger heller. *Kvalm*

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg liker den lyse bedre enn den brune. Men en blandings av de to er best.

Må kjøpe Stabburets, ikke Throndhjem Konserves eller hva det heter, da sjø ...

Skrevet

Så lenge det ikke er av merket Trondhjem´s så.

Stabburet sin lapskaus er god med formloff og smør.

Skrevet

Må kjøpe Stabburets, ikke Throndhjem Konserves eller hva det heter, da sjø ...

Vi pleide innimellom å ha dette for en del år siden, var kanskje Stabburet det da og sikkert Trondhjems jeg kjøpte i går. For den måtte virkelig druknes i ketchup før jeg orket å få den i meg!

Skrevet

Vi pleide innimellom å ha dette for en del år siden, var kanskje Stabburet det da og sikkert Trondhjems jeg kjøpte i går. For den måtte virkelig druknes i ketchup før jeg orket å få den i meg!

Stabburet har sluttet å lage lapskaus (både lys og brun). Så da må du lete etter helt andre merker i såfall.

Skrevet

Stabburet har sluttet å lage lapskaus (både lys og brun). Så da må du lete etter helt andre merker i såfall.

Var innom butikken på vei hjem og det var et rart merke. Begynte på Tu... Har smakt noe annet av samme merke også, knapt spiselig. Skjønner ikke hvorfor Ica, som jeg i min naivitet anså som en litt mer eksklusiv kjede enn Rema og Rimi, har dette gurba merket?!

Skrevet

Terna het det pokkers merket. Uspiselig.

Skrevet

Terna het det pokkers merket. Uspiselig.

Bokselapskaus er ikke menneskeføde.

Hvis man skal kjøpe ferdig lapskaus, synes jeg de pakkene som ligger i kjøledisken i en del butikker er mye bedre. Det er altfor mye salt i dem, men de smaker ganske godt.

Men noe som faktisk er godt av hermetikk (for de som liker kraftig kost) er å blande en boks med erter, kjøtt og flesk med en boks kjøttboller pluss kraften disse ligger i.

Eventuelt spe på med ekstra vann/buljong. Dette blir en svært så mettende og fyldig ertesuppe med mye mat i.

Skrevet

Det er grusomt! Lettvint lapskaus lages av frosset lapskausblanding i brun saus fra pose. Så tilsetter jeg kjøttrester eller pølse. Enkelt- raskt og godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...