Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 I iveren etter å skulle komme på nett i går valgte jeg en ekstremt enkelt utvei ang. middag - lys lapskaus på boks. Men usjameg! Er det virkelig noen som liker dette??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 nei ærligtalt, det er bikkjemat!!!!! Mener å huske at den mørke lapskausen på boks var noe bedre - stemmer det? Er ikke sikker om om jeg hæler å prøve. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Kunne ikke falle meg inn. *urk* 0 Siter
Lula Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Mener å huske at den mørke lapskausen på boks var noe bedre - stemmer det? Er ikke sikker om om jeg hæler å prøve. Jeg liker den lyse bedre enn den brune. Men en blandings av de to er best. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Kunne ikke falle meg inn. *urk* Blir ikke å se i mitt hus flere ganger heller. *Kvalm* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg liker den lyse bedre enn den brune. Men en blandings av de to er best. Må kjøpe Stabburets, ikke Throndhjem Konserves eller hva det heter, da sjø ... 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Så lenge det ikke er av merket Trondhjem´s så. Stabburet sin lapskaus er god med formloff og smør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Må kjøpe Stabburets, ikke Throndhjem Konserves eller hva det heter, da sjø ... Vi pleide innimellom å ha dette for en del år siden, var kanskje Stabburet det da og sikkert Trondhjems jeg kjøpte i går. For den måtte virkelig druknes i ketchup før jeg orket å få den i meg! 0 Siter
Gemini Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vi pleide innimellom å ha dette for en del år siden, var kanskje Stabburet det da og sikkert Trondhjems jeg kjøpte i går. For den måtte virkelig druknes i ketchup før jeg orket å få den i meg! Stabburet har sluttet å lage lapskaus (både lys og brun). Så da må du lete etter helt andre merker i såfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Stabburet har sluttet å lage lapskaus (både lys og brun). Så da må du lete etter helt andre merker i såfall. Var innom butikken på vei hjem og det var et rart merke. Begynte på Tu... Har smakt noe annet av samme merke også, knapt spiselig. Skjønner ikke hvorfor Ica, som jeg i min naivitet anså som en litt mer eksklusiv kjede enn Rema og Rimi, har dette gurba merket?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Stabburet har sluttet å lage lapskaus (både lys og brun). Så da må du lete etter helt andre merker i såfall. Terna het det pokkers merket. Uspiselig. 0 Siter
Babette Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Terna het det pokkers merket. Uspiselig. Bokselapskaus er ikke menneskeføde. Hvis man skal kjøpe ferdig lapskaus, synes jeg de pakkene som ligger i kjøledisken i en del butikker er mye bedre. Det er altfor mye salt i dem, men de smaker ganske godt. Men noe som faktisk er godt av hermetikk (for de som liker kraftig kost) er å blande en boks med erter, kjøtt og flesk med en boks kjøttboller pluss kraften disse ligger i. Eventuelt spe på med ekstra vann/buljong. Dette blir en svært så mettende og fyldig ertesuppe med mye mat i. 0 Siter
Osiris Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det er grusomt! Lettvint lapskaus lages av frosset lapskausblanding i brun saus fra pose. Så tilsetter jeg kjøttrester eller pølse. Enkelt- raskt og godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.