Velouria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Jeg bruker explorer. Hvorfor bruker alle på dol sånne rare nettlesere som ikke jeg har hørt om? Skal de være bedre?? Ifølge han som har komponert maskinene mine så er Mozilla Firefox og Opera raskere enn de andre, tror iallefall det var det han sa. Også er jo f.eks Explorer eid av Microsoft, og mange liker jo ikke Microsoft.. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg bruker explorer. Hvorfor bruker alle på dol sånne rare nettlesere som ikke jeg har hørt om? Skal de være bedre?? Opera og Firefox er helt klart bedre enn Internet Explorer (IE) ja. Men noen få nettsider funker dårlig i fx Opera, fordi de som har utviklet siden har brukt en Microsoft-standard som ikke funker like bra i Opera. Så jeg har Opera som førstevalg, bruker den på 99,9% av de sidene jeg er inne på, men bruker Firefox i de tilfellene der Opera ikke klarer vise sidene slik de skal. På jobb bruker jeg dessverre IE, må jo følge bedriftens valg av programvare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.