Gå til innhold

bigbrother

Gjest er det bare meg som synes det?

Anbefalte innlegg

Gjest er det bare meg som synes det?
Skrevet

Si meg er det bare jeg som synes at de svenske jentene er mye sutrete?

Det virker som om vi nordmenn er mye mer oppegående i det meste. Jeg liker egentlig svensker, men disse damene er litt spesielle.

Skrevet

....jåledukker er de også.

Men Tine er litt kul da, selv om jeg tror jeg hadde blitt gal av henne også irl.

Skrevet

....jåledukker er de også.

Men Tine er litt kul da, selv om jeg tror jeg hadde blitt gal av henne også irl.

TINA, ikke Tine

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg hørte en gang en debatt på radioen der en svensk byråkrat dreit ut en norsk sauebonde så det joma. Derfor syns jeg svensker er mer oppegående enn nordmenn.

Skrevet

De Svenske jentene er kjedelige, Elita bare sutrer og kjeder seg, Alessandra bare er der, Tina skravler i ett, utrolig irriterende, Hanna bare knuller med Dennis og er stum ellers.

De Norske er litt mer livlige, Line knegger som ei geit, Terese bare flyr og skifter, hele dagen, Laila er skal være nordlenning?, og Britt har fått navnet Gjøvikfylla.

Av gutta: Dennis, to bruder i seng på første 10 dagene, Clas, knallgod gutt,

Norske gutter, Anders, sjennert og forelsket, Patrick, blid liten luring, Kristian, broiler uten liv, Carl, kjempegutt som kommer til å vinne, gutten som forteller mamma om alt han opplever, uansett *S*

Siste gang jeg skaffer Big Brother Direkte, elendig fotografering og oppfølging av produsentene... ikveld er det fyll i huset igjen...etter nakenfotograferinga i går kveld.

Skrevet

Fascinerende å se noen bruke "oppegående" og "Big Brother" i sammenheng.

;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...