org Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har noen av dere peiling på sånn rengjøringsmaskiner? Jeg hater å vaske gulv, men liker mye bedre å støvsuge. Mener å ha hørt noe om damprengjøring - noen som har peiling? Blir det reint? Og hvor lettvint er det? Selvsagt - prisen også... Det skal jo kun brukes i vanlig husholdning, så det trenger ikke være proff utstyr. Takk for evt svar! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Damprengjøring er mye mer omstendig enn vanlig rengjøring med f.eks. mikrofibermopp. Damp er fint til rundvask og ekstra skitne greier. 0 Siter
Spenning Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Dyrt og lite anvendelig. Du blir drit lei etter få forsøk. Ikke gå i den faella å kjøpe den. En rengjøringshjelp hver 14 dag er mye rimligere. 0 Siter
org Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Damprengjøring er mye mer omstendig enn vanlig rengjøring med f.eks. mikrofibermopp. Damp er fint til rundvask og ekstra skitne greier. Søren! Jeg som var ute etter en lettvintløsning... 0 Siter
maire Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har rengjøringsmaskin, av typen "svigermor", litt eldre modell, men fungerer bra. Selvgående og tar ikke stor plass. Damper, stryker, vasker, ommøblerer og rydder, både ute og inne. Billig og driftsikker, men lager dessverre en del støy. Den fulgte med mannen min da vi flyttet sammen, så jeg vet ikke om det går an å skaffe maken. 0 Siter
org Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Har rengjøringsmaskin, av typen "svigermor", litt eldre modell, men fungerer bra. Selvgående og tar ikke stor plass. Damper, stryker, vasker, ommøblerer og rydder, både ute og inne. Billig og driftsikker, men lager dessverre en del støy. Den fulgte med mannen min da vi flyttet sammen, så jeg vet ikke om det går an å skaffe maken. Øhhh. Nei ellers takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.