Gå til innhold

Usj,, ikke en dritt på tv. DVD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt kjedelig å sitte hjemme å glo i veggen, vel.. jeg vasker klær innimellom veggloinga da, men hvor gøy er det?

Derfor vil jeg ha et tips til hvilken film jeg bør gå ut å leie?

Skal se på lottoen, så skal jeg ut å leie film og kjøpe snop..

SAmboern er kjip og sover. :(. Er fornærma på han siden han har lovt å kjøre faren sin kl. 21 - da ødlegger han liksom hele kvelden. Jeg sovner ganske tidlig, så se film etter det blir for seint.

I går kveld skrudde han IKEA-bord for mammaen sin! Jadda - bare bruk hele helga på de utnyttende foreldra sine den ene helga vi har fri sammen.. Jippi! Dust! Ukedagene ser vi hverandre sjelden.. så jeg prøver å få til litt kos i helgene da, men det er jammen ikke lett når jeg er nr. tre på prioritetslista hans.. :(

Buhu... Litt syting fra fornærma gravid frøken... Men egentlig ville jeg bare ha filmtips da! ; )

Har du det? Ha en super kveld folkens!

Skrevet

Jeg så en svensk film her for litt siden... Ranerne, het den:) var faktisk både spennende og fin:)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Du har sikkert sett shrek2, men se den en gang til! Den er så koselig!

Skrevet

Jeg så en svensk film her for litt siden... Ranerne, het den:) var faktisk både spennende og fin:)

Sett den, den var spennende ja... Skrek 2 har jeg sett tre ganger, har den..

Skrevet

Sett den, den var spennende ja... Skrek 2 har jeg sett tre ganger, har den..

hmmm.... hva med Tatt av vinden da;) hehe... da har du iallefall noe å gjøre på i noen timer:D hehe... Bare så det er sagt, så har jeg sett den et par hundrede ganger:D

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gubbingsen jobber i kveld og natt. Så jeg har kjøpt meg Venner for livet og har mange hyggelige halvtimer foran meg- bare jeg klarer det knuststykket å logge av først...... hekta hekta hekta...

Skrevet

Vi så Den som frykter ulven.... på DVD for et par uker siden. Knallbra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...