Gå til innhold

Oppvaskmasinpulver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ENDELIG fått oss oppvaskmaskin, og da er spørsmålet til dere erfarne: Hvilket oppvaskmaskinpulver er best? Eller er sånne tabletter det beste?

Anyone?

Skrevet

Jeg synes tabeletter er bra, mindre gris:)

Ja, det jeg også tenkte! Ville bare vært så typisk om de ikke virket bra, eller noe sånn :)

Skrevet

Tabletter funker HELT IDENTISK som pulver.

Tablettene er dyrere.

Skrevet

Jeg har til dags dato ikke kommet over et annet merke som er like bra som Sun.

Det er dyrt, men jeg foretrekker det fremfor skitne kopper...

Skrevet

Vi bruker nå tabletter. Men det er fordi pulverluken ikke åpner seg lenger. Vi legger derfor en tablett i bestikkskuffa : )

den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg kjøper alltid det billigste billigmerket på Rimi, det funker bra nok. Pulver er billigere enn tabletter. Hvorfor betale mer enn man må for noe slikt?

Hilsen den snusfornuftige og gjerrige.,

Skrevet

SUN er best. Pulver + glansemiddel er bra.

Er det en mann i huset, bør han utrustes med SUN tabletter.

Dosering er vanskelig for menn = dyrt for husholdningen :)

Skrevet

Har brukt sun tabeletter, skjona/sköna erh, noe sånt tabletter og sun pulver (billigere enn tabeletter).

Sun fungerte bra, det andre synes jeg ikke var bra.

Nå bruker jeg euroshopper tabeletter og synes foreløpig de virker like bra som sun sine.

Skrevet

SUN er best. Pulver + glansemiddel er bra.

Er det en mann i huset, bør han utrustes med SUN tabletter.

Dosering er vanskelig for menn = dyrt for husholdningen :)

Her i huset er det omvendt, jeg får stadig påpakning fra mannen om at jeg overdoserer både vaskemaskin- og oppvaskmaskinmiddel.

;o)

Skrevet

Bruker billigmerket på Rimi, funker like bra som Sun synes jeg, brukte Sun tidligere da prisen ikke spilte så stor rolle. Bruker pulver, det er rimeligere enn tabletter.

Skrevet

Vi bruker enten Sun pulver eller en 5 kilos dunk fra Felleskjøpet (husker ikke merket). de virker like godt. Det er IKKE noe gris med pulver!

Men husk glansemiddel, ellers blir det ekle skjolder på glassene!

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, det jeg også tenkte! Ville bare vært så typisk om de ikke virket bra, eller noe sånn :)

Er jo ikke gris med pulver..?

Praktisk og billigere å kjøpe refillposer også.

Skrevet

Bruker pulver. Og min erfaring er at billigmerker ikke er noe gode :-( Til og med min kjære måtte krype til korset og innrømme at det ikke ble skikkelig rent når vi vasket med billigpulveret.

Men det finnes sikkert forskjellige billigpulver også. Vi bruker Finish eller Sun.

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...