Niobe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vi har ENDELIG fått oss oppvaskmaskin, og da er spørsmålet til dere erfarne: Hvilket oppvaskmaskinpulver er best? Eller er sånne tabletter det beste? Anyone? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg synes tabeletter er bra, mindre gris:) 0 Siter
Niobe Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Jeg synes tabeletter er bra, mindre gris:) Ja, det jeg også tenkte! Ville bare vært så typisk om de ikke virket bra, eller noe sånn 0 Siter
Gemini Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vi bruker Sun pulver, og refill når den flaska er tom. 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Tabletter funker HELT IDENTISK som pulver. Tablettene er dyrere. 0 Siter
org Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg har til dags dato ikke kommet over et annet merke som er like bra som Sun. Det er dyrt, men jeg foretrekker det fremfor skitne kopper... 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vi bruker nå tabletter. Men det er fordi pulverluken ikke åpner seg lenger. Vi legger derfor en tablett i bestikkskuffa : ) 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg kjøper alltid det billigste billigmerket på Rimi, det funker bra nok. Pulver er billigere enn tabletter. Hvorfor betale mer enn man må for noe slikt? Hilsen den snusfornuftige og gjerrige., 0 Siter
Blåmor Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Sun pulver. Rimeligere og akkurat samme som tablett. 0 Siter
Blåmor Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Sun pulver. Rimeligere og akkurat samme som tablett. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 SUN er best. Pulver + glansemiddel er bra. Er det en mann i huset, bør han utrustes med SUN tabletter. Dosering er vanskelig for menn = dyrt for husholdningen 0 Siter
tiliti Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har brukt sun tabeletter, skjona/sköna erh, noe sånt tabletter og sun pulver (billigere enn tabeletter). Sun fungerte bra, det andre synes jeg ikke var bra. Nå bruker jeg euroshopper tabeletter og synes foreløpig de virker like bra som sun sine. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 SUN er best. Pulver + glansemiddel er bra. Er det en mann i huset, bør han utrustes med SUN tabletter. Dosering er vanskelig for menn = dyrt for husholdningen Her i huset er det omvendt, jeg får stadig påpakning fra mannen om at jeg overdoserer både vaskemaskin- og oppvaskmaskinmiddel. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Bruker billigmerket på Rimi, funker like bra som Sun synes jeg, brukte Sun tidligere da prisen ikke spilte så stor rolle. Bruker pulver, det er rimeligere enn tabletter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vi bruker enten Sun pulver eller en 5 kilos dunk fra Felleskjøpet (husker ikke merket). de virker like godt. Det er IKKE noe gris med pulver! Men husk glansemiddel, ellers blir det ekle skjolder på glassene! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ja, det jeg også tenkte! Ville bare vært så typisk om de ikke virket bra, eller noe sånn Er jo ikke gris med pulver..? Praktisk og billigere å kjøpe refillposer også. 0 Siter
snø Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Bruker pulver. Og min erfaring er at billigmerker ikke er noe gode :-( Til og med min kjære måtte krype til korset og innrømme at det ikke ble skikkelig rent når vi vasket med billigpulveret. Men det finnes sikkert forskjellige billigpulver også. Vi bruker Finish eller Sun. Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.