Gjest Kanskje kjøpe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Skal kanskje kjøpe en spisestue og må få den sendt. Hvordan går jeg frem og hva kan jeg forvente meg i fraktkostnader på billigste måte. Dette er privat. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvilken avstand, hvor i landet, antall kg/volum? Du skriver jo INGEN opplysninger... 0 Siter
Gjest Kanskje kjøpe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvilken avstand, hvor i landet, antall kg/volum? Du skriver jo INGEN opplysninger... Vet ikke kg/volum, men regner med at det ikke er det letteste. Det skal fraktes fra sør til nord, så en viss avstand er det jo absolutt. 0 Siter
Gjest swix Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vet ikke kg/volum, men regner med at det ikke er det letteste. Det skal fraktes fra sør til nord, så en viss avstand er det jo absolutt. Ring noen transportselskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.