Gjest mij Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ca 3000-4000 hos tannlege eller i "beauty-salong". 0 Siter
Niobe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg bleket tennene før bryllupet (kun de oppe). Det kostet 1500 kr. Tok sånn avstøpning av tennene, og fikk en gele til å ha i. Har fremdeles over halvparten av geleen igjen. Den kan oppbevares ganske lenge, så tenkte jeg skulle bleke dem litt til sommeren igjen. Er veldig fornøyd med resultatet. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hos min tannlege som bruker brite smile-metoden (lys), koster det 4800 kroner. Noe billigere hvis du kjøper gjør-det-selv-pakke, men er jo ikke da garantert samme gode resultat.... 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg bleket tennene før bryllupet (kun de oppe). Det kostet 1500 kr. Tok sånn avstøpning av tennene, og fikk en gele til å ha i. Har fremdeles over halvparten av geleen igjen. Den kan oppbevares ganske lenge, så tenkte jeg skulle bleke dem litt til sommeren igjen. Er veldig fornøyd med resultatet. Hehe, nå måtte jeg le godt. Bleket du virkelig tennene til bryllupet? Bridezilla på deg, altså. c",) 0 Siter
Niobe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hehe, nå måtte jeg le godt. Bleket du virkelig tennene til bryllupet? Bridezilla på deg, altså. c",) Jepp, det tok av i alle retninger i den tiden..! Men prøv selv, ta på deg en KRITThvit kjole... Skal love deg at tannbleking dukker opp som et nærliggende alternativ ganske raskt. Skjønte da hvorfor de fleste stiller i offwhite og den slags... 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jepp, det tok av i alle retninger i den tiden..! Men prøv selv, ta på deg en KRITThvit kjole... Skal love deg at tannbleking dukker opp som et nærliggende alternativ ganske raskt. Skjønte da hvorfor de fleste stiller i offwhite og den slags... Jeg hadde off-white kjole, så jeg tenkte ikke tanken en gang. 0 Siter
Niobe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg hadde off-white kjole, så jeg tenkte ikke tanken en gang. Ja, tennene så ikke gule ut med offwhite kjole. Men jeg ville jo på død og liv ha kritthvitt.... 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ja, tennene så ikke gule ut med offwhite kjole. Men jeg ville jo på død og liv ha kritthvitt.... Jeg ville på død og liv ikke ha kritthvitt. 0 Siter
Niobe Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville på død og liv ikke ha kritthvitt. Hehe, de fleste vil vel helst ikke ha kritthvitt.. Men jeg er jo litt mørk i huden (særlig i august...), og da synes jeg det er fint med "ordentlig" hvitt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.