Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bleket tennene før bryllupet (kun de oppe). Det kostet 1500 kr. Tok sånn avstøpning av tennene, og fikk en gele til å ha i. Har fremdeles over halvparten av geleen igjen. Den kan oppbevares ganske lenge, så tenkte jeg skulle bleke dem litt til sommeren igjen. Er veldig fornøyd med resultatet.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hos min tannlege som bruker brite smile-metoden (lys), koster det 4800 kroner. Noe billigere hvis du kjøper gjør-det-selv-pakke, men er jo ikke da garantert samme gode resultat....

Skrevet

Jeg bleket tennene før bryllupet (kun de oppe). Det kostet 1500 kr. Tok sånn avstøpning av tennene, og fikk en gele til å ha i. Har fremdeles over halvparten av geleen igjen. Den kan oppbevares ganske lenge, så tenkte jeg skulle bleke dem litt til sommeren igjen. Er veldig fornøyd med resultatet.

Hehe, nå måtte jeg le godt. Bleket du virkelig tennene til bryllupet?

Bridezilla på deg, altså.

c",)

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg le godt. Bleket du virkelig tennene til bryllupet?

Bridezilla på deg, altså.

c",)

Jepp, det tok av i alle retninger i den tiden..! Men prøv selv, ta på deg en KRITThvit kjole... Skal love deg at tannbleking dukker opp som et nærliggende alternativ ganske raskt. Skjønte da hvorfor de fleste stiller i offwhite og den slags...

Skrevet

Jepp, det tok av i alle retninger i den tiden..! Men prøv selv, ta på deg en KRITThvit kjole... Skal love deg at tannbleking dukker opp som et nærliggende alternativ ganske raskt. Skjønte da hvorfor de fleste stiller i offwhite og den slags...

Jeg hadde off-white kjole, så jeg tenkte ikke tanken en gang.

Skrevet

Jeg hadde off-white kjole, så jeg tenkte ikke tanken en gang.

Ja, tennene så ikke gule ut med offwhite kjole. Men jeg ville jo på død og liv ha kritthvitt.... ;)

Skrevet

Ja, tennene så ikke gule ut med offwhite kjole. Men jeg ville jo på død og liv ha kritthvitt.... ;)

Jeg ville på død og liv ikke ha kritthvitt.

Skrevet

Jeg ville på død og liv ikke ha kritthvitt.

Hehe, de fleste vil vel helst ikke ha kritthvitt.. Men jeg er jo litt mørk i huden (særlig i august...), og da synes jeg det er fint med "ordentlig" hvitt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...