Gå til innhold

Har NHD gått inn i en manisk fase?


Mihra

Anbefalte innlegg

Ved å se på hyppigheten av svarene hans på denne siden kan man se at han ikke er helt seg selv. Dette kan ha flere årsaker.

Forslag 1: Han skal skrive 15 svar i løpet av en uke, og den kommende uke har han lyst på ferie.

Forslag 2: Han syntes alle spørsmålene var så viktige at det ville være medisinsk uforsvarlig å ikke svare.

Spesielt det om gullfisken og dens traumer.

Forslag 3: Han har rett og slett blitt for glad i oss gærningene.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forslag 4: Han klamrer seg fast i oss fordi han er redd for å miste oss "igjen" :) Det var jo like før og det kan føles svært traumatisk for en psykiater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Forslag 4: Han klamrer seg fast i oss fordi han er redd for å miste oss "igjen" :) Det var jo like før og det kan føles svært traumatisk for en psykiater!

Ja, enig med deg! Han får mye skryt her, det gjør han sikkert ikke hos sine vanlige pasienter. Skryt gjør godt for et psykiterhjerte. Så nå er han overhappy for å slippe å slutte å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heller til en teori om at han har kommet i en fase i livet hvor han vil føle litt på sine feminine sider, og synes det ser så mye penere ut med mange røde prikker spredt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Hehehehehe...Jeg heller helst til det 3.forslaget.

Men mulig at det med gullsfisken også var utslagsgivende.

Uansett - hyggelig med en psykiater som ikke er helt typisk psykiater.NHD er litt sånn "gakkgakk", dvs en smule sprø,men kul, synes jeg.Må være fint å ha en sånn behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Skulle han ikke slutte å svare på spørsmål her da? Mener jeg leste noe om det for et par uker siden?

Han kan bare våge å slutte å svare på spørsmål!!!

Dæven døtte, da e det mange her som blir særdeles deppa!

Trodde dennan sida va til førr at fagpersonell skulle svare på spørsmål.

Kan ikkje se at nån andre skulle ha klart det bedre enn NHD( smisk,smisk...)

Snerr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...