skromla Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har mottat rehabiliteringspenger i 2 år, fikk beskjed om at jeg ikke fikk det innvilget lengere.men jeg er fremdeles ikke helt rehabilitert.. Hva skal jeg gjøre?Hva har jeg rett til.Trygdekontoret foreslo attføring,veeit ikke om jeg er helt klar for å ut i jobb-skole.kan noen hjelpe meg?? 0 Siter
Gjest Ufør selv Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Blir du ikke frisk, må du søke tidsbegrenste uføretrygd istedenfor rehabilitering. Men for å få det må du ha attføring, særlig hvis du ikke er særlig gammel enda. 0 Siter
skromla Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Blir du ikke frisk, må du søke tidsbegrenste uføretrygd istedenfor rehabilitering. Men for å få det må du ha attføring, særlig hvis du ikke er særlig gammel enda. er 28 år.sliter med angst,depresjoner.har adhd.tidligere rusmisbruker.lurer på å prøve meg på attføring.kurs som ikke er så veldig slitsomt..prøvee iallefall.. Takk for svar!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.