Gå til innhold

deja vu....


Gjest triggy

Anbefalte innlegg

jeg har hele tiden en opplevelse av deja vu...at jeg har opplevd d før etc.

synes det er ganske slitsomt, bare det å gå en tur ute, gjør at jeg får den ene 'deja vuen' etter den andre.

har også en følelse av at jeg av og til er en annen person..som om jeg f.eks er en person i et annet land...samtidig som jeg er meg....(ikke schizofren)

mener heller som om jeg tar inn andres følelser og opplevelser..ofte mennesker jeg ikke kan se eller veit hvem er....

noen som har liknende opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger nok jording, så det blir balanse i kroppen. Du er hypersensitiv og tar inn for mye, uten at mottaksapparatet kan bearbeide det.

Mange vil nok stusse her, men tror det finnes mye mellom himmel og jord jeg da, som vi ikke fårstår. har du forsøkt en regresjonsterapeut, tilbake i tid?Kan være at du får noen svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg har også slike deja vu av og til. Tror det er ganske vanlig. Jeg tror vi husker liknende situasjoner som har skjedd for en stund siden og glemt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok jording, så det blir balanse i kroppen. Du er hypersensitiv og tar inn for mye, uten at mottaksapparatet kan bearbeide det.

i følge 'fagfolk' så skal jeg ha evner, flere som har sett det ut i fra auraen min. + det forklarer jo også hvorfor man 'vet' ting før det skjer etc. jeg kalte det alltid flaks.

men det kan da umulig føles som jeg har det hele tiden. tror ikke bare det er ting som har skjedd meg før, for mye av dette veit jeg aldri har skjedd før(i alle fall ikke i dette livet) har hatt det sånn siden jeg var knøttliten, det er forferdelig sitsomt. det er jo ikke sikkert jeg har det sånn pga 'evnene' mine, kan være andre ting..ønsker bare jeg visste hva det var...blir litt småskrullete av dette..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

i følge 'fagfolk' så skal jeg ha evner, flere som har sett det ut i fra auraen min. + det forklarer jo også hvorfor man 'vet' ting før det skjer etc. jeg kalte det alltid flaks.

men det kan da umulig føles som jeg har det hele tiden. tror ikke bare det er ting som har skjedd meg før, for mye av dette veit jeg aldri har skjedd før(i alle fall ikke i dette livet) har hatt det sånn siden jeg var knøttliten, det er forferdelig sitsomt. det er jo ikke sikkert jeg har det sånn pga 'evnene' mine, kan være andre ting..ønsker bare jeg visste hva det var...blir litt småskrullete av dette..hehe

Så lenge jeg kan huske, har jeg hatt den "evnen" at jeg kan "høre/føle" at enkelte personer kommer, ofte ca 10 - 5 minutter før de virkelig kommer inn døra.Dette fenomenet skal visstnok kalles "vardøger".Tror det er ganske vanlig.

Tror ikke det er noe overnaturlig med det.Noen av oss er kanskje bare født uvanlig følsomme.Psykdommen min kan i så fall tyde på det.(følsomheten, altså).

Hvis det virkelig plager deg at du har det sånn som du har det, kan du vel ta det opp med en lege?

Lykke til, håper du finner ut av det. :)

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Har snakket med flere som har det som deg, faktisk har de fleste av dem BPD-problemer ellers. De er i tillegg hypersensitive og flinke til å lese folk. Gjelder dette deg også? (Du trenger ikke svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med flere som har det som deg, faktisk har de fleste av dem BPD-problemer ellers. De er i tillegg hypersensitive og flinke til å lese folk. Gjelder dette deg også? (Du trenger ikke svare :)

hei tjohooo,

jeg mener selv jeg er ganske flink til å lese folk, og er nok ganske så hypersensitiv av meg...

hva er BPD...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...