Gå til innhold

Har jeg det bra tro?

Anbefalte innlegg

Blir til tider klin idiot av meg selv.Har i par år følt jeg har det sykt bra..ja fakta så godt som jeg aldri før har hatt det,og enda kan jeg føle på alt det.Overgrepsproblemer er på sett og vis jobbet over.Med det så mener jeg tnakekjør som var ett helvete,maten som styrte livet..alt det er på sett og vis over.Helt klart har jeg dager der jeg virkelig har tankekjør så hodet truer mde å kverke meg,men jeg vet att holder jeg ut den dagen,så er neste dag fin..eller dagen deretter.

Nå derimot..sukk...føler jeg bare kaver meg oppi rot av ting og tang.Har klart det miraklet å gå ned 55kg,men...hva følger på av problemer av slikt tror dere??Jo,dama blir annerledes,og mannfolk synes vist forandringen er flott:( Og jeg..hva synes jeg om å ha i flertall av friere??Ikke en dritt synes jeg om det,for jeg har enda ikke klart finne ordet NEI i min tale,og dermed blir det faen bare rot.For tiden så har jeg 5stk gående,en av de føler hjertet mitt for,men roter med alle likevel.Altså,jeg går ikke til sengs eller annet,men lengre enn en vanlig prat..Og jeg merker jo de stakkarne er på trynet etter nektet meg.Jeg lurer de trill rundt,men så fullstendig uten min egen mening.Å lure andre inn i å føle for meg,det er jo langt fra min hensikt,men det viser seg de faller for meg...Det er vondt å se åssen jeg roter det slik til for de.Jeg er ikke ei dame som fortjener de blir forelska i..eller glad i..jeg er bare ei bedriten dame som ikke har lært å si NEI.

Jeg er så utrolig lei meg pga jeg gjør det her,og jeg aner virkelig ikke åssen ende jeg skla begynne i for å rydde opp.Jeg er så klart da også livredd for å bli alene..Takler overhodet ikke tanken på å være klin alene.Jeg trenger noen som holder meg tett inntil seg,er glad i meg osv..

Ja..nå blei jeg uten ord..å si det her gjorde vondt.Sa ting høyt på ett vis nå..

Klem fra ett nek

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175567-har-jeg-det-bra-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Hei :-) føler med deg i det du skriver og kjenner følelsen av å ikke tørre være alene.

Har ingen konkrete råd. Du vet vel hva som egentlig trengs å gjøres? Snakke med de det gjelder og sette grenser.... selv om det ikke er lett.

Vil bare ønske deg lykke til og si at jeg føler med deg.

Ha det så bra som mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175567-har-jeg-det-bra-tro/#findComment-1169407
Del på andre sider

Hei, ditt lille nek! :)

Prøv å planlegge situasjonene litt bedre? Se for deg hva slags situasjoner eller spørsmål som kan komme opp i forskjellige sammenhenger... Da kan du få gitt et 'planlagt NEI' eller et planlagt ja :)

Jeg kjenner godt til 'nei-problematikken'.

Men jeg har lært meg å stoppe opp, og tenke igjennom alle kommende hendelser, så jeg får planlagt hvordan jeg skal oppføre meg.

Selvfølglig ikke alltid det lar seg gjøre, men veldig ofte:)

*klem til deg, snuppa*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175567-har-jeg-det-bra-tro/#findComment-1169429
Del på andre sider

Hei!

Jeg skjønte ikke helt hvor langt du gikk med de guttene du ikke er forelsket i....

Ville bare si at det er fint å ha mange guttevenner, men om flere enn en blir noe mer, så er det større risiko for å miste han du liker....

Prøv å få en del tid med han du liker så du blir ordentlig kjent med han.

Lykke til!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175567-har-jeg-det-bra-tro/#findComment-1170770
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...