Gå til innhold

Kjeder meg så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør ingen ting fornuftig idag. Ute er det strålende vær og jeg burde ha tatt meg en tur ut, men er så giddaløs. Traver litt rstløs rundt her inne. Doler litt, vasker litt klær. Føler at jeg kaster bort dagen. Kanskje jeg skulle sette meg ned med ei god bok. Flere som har det som meg?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Nå er det slutten på femmila! Få med deg den iallefall!

Etterpå kan du gå deg en tur i det fine været. Ta en tur på cafe kanskje? Kjøpe avisene, så har du litt tidtrøyte etterpå.

Sett på noe skikkelig bra musikk og få deg litt trim på stuegulvet. Godt for humøret også!

Eller så får du bare kjede deg til det går over ;-)

Skrevet

Jeg sitter her med dårlig samvittighet for at jeg ikke har kommet meg ut i det flotte været.

Fikk noen timer uten barn og det er så deilig å bare surre på, uten at noen krever at jeg skal stille opp.

Trøster meg med at jeg kanskje har godt av å ikke gjøre noe hele tiden???

I tillegg så er vi bedt på middag hos sigermor, så jeg slipper å lage mat også. Kjempedeilig å ha en slik dag.

Skrevet

Det er sunt med sånne dager. Jeg kjenner dem godt, de er gode å ha innimellom. Grunnen er nok at vi setter altfor store krav til alt vi skal gjøre. Se på alt du får gjort istedenfor det du ikke får gjort. Fokuser på det positive og du vil bli positivt overrasket.

Skrevet

Jeg sitter her med dårlig samvittighet for at jeg ikke har kommet meg ut i det flotte været.

Fikk noen timer uten barn og det er så deilig å bare surre på, uten at noen krever at jeg skal stille opp.

I tillegg så er vi bedt på middag hos sigermor, så jeg slipper å lage mat også. Kjempedeilig å ha en slik dag.

Kos deg med å ha en slik dag, og slutt å tenke på alt det du kunne ha gjort. Du fortjener en dag hvor du bare er.

Gjest baremei
Skrevet

Nyt det, og samle energi til uka som kommer:)

Skrevet

Nyt det, og samle energi til uka som kommer:)

klarer det liksom ikke, er litt sånn uirolig og rastløs inni meg, men skal prøve:)

Gjest baremei
Skrevet

Hva med å ta en skikkelig "luksusdag", og pleie deg selv fra topp til tå? Gjøre ting du ikke har tid til ellers, som å ta et langt, varmt bad, skrubbe vekk gusten hud,lakke tåneglene..=)

Eller gå til nærmeste kiosk, kjøp halve ukebladsortimentet, og spurt tilbake til sofaen:) Det er livet, det.

Jeg kjeder meg også,må jeg innrømme, men jeg orker ikke gjøre noe, for hodet koker av feber:o6

Nå har jeg nettopp stappet i meg noen tabletter, i håp om at jeg skal bli i stand til å lese litt om en stund..(har eksamen på fredag:(()

Skrevet

Hva med å ta en skikkelig "luksusdag", og pleie deg selv fra topp til tå? Gjøre ting du ikke har tid til ellers, som å ta et langt, varmt bad, skrubbe vekk gusten hud,lakke tåneglene..=)

Eller gå til nærmeste kiosk, kjøp halve ukebladsortimentet, og spurt tilbake til sofaen:) Det er livet, det.

Jeg kjeder meg også,må jeg innrømme, men jeg orker ikke gjøre noe, for hodet koker av feber:o6

Nå har jeg nettopp stappet i meg noen tabletter, i håp om at jeg skal bli i stand til å lese litt om en stund..(har eksamen på fredag:(()

god ide, får sse hva jeg orker:)

Skrevet

Jeg har det på samme måte i dag.Sitter bare her og doler,og gidder ikke å gjøre noe.kjeder vettet av meg

Men det går jo så himla treigt her i dag,skulle tro hele siden var lat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...