Gå til innhold

Verdens morsomste mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!

13.mars skal jeg se Eddie Izzard, verdens dyktigste komiker, live i Oslo.

Noen andre som skal dit? Ikke? Da går du glipp av noe!

;o)

Skrevet

Er han en sånn type som Denis Leary eller Bill (billy??) Hicks? I så fall _må_ jeg prøve å få tak i billetter!

Hvor i oslo?

Skrevet

Er han en sånn type som Denis Leary eller Bill (billy??) Hicks? I så fall _må_ jeg prøve å få tak i billetter!

Hvor i oslo?

Jeg liker både Denis Leary og Eddie Izzard, men de har ikke helt samme stilen.

Men har du sansen for høykvalitets-standup, er sannsynligheten stor for at du vil elske Eddie. Jeg pleier å le på meg hodepine av showene hans. ;oD

http://www.eddieizzard.com/

Skrevet

Jeg liker både Denis Leary og Eddie Izzard, men de har ikke helt samme stilen.

Men har du sansen for høykvalitets-standup, er sannsynligheten stor for at du vil elske Eddie. Jeg pleier å le på meg hodepine av showene hans. ;oD

http://www.eddieizzard.com/

tøft! Dette er helt sikkert noe for meg, takk for tips!

Dette er noe jeg skal sponse på x'n tror jeg, han har vært så snill med meg i det siste :)

*leter etter billetter*

Skrevet

Dette er noe jeg skal sponse på x'n tror jeg, han har vært så snill med meg i det siste :)

*leter etter billetter*

Det er på Scene West, forresten.

Han har show 12. og 13.mars. Det som er 12. er utsolgt, men jeg tror det fremdeles er billetter igjen til den 13.

Gjest Billettservice
Skrevet

*leter etter billetter*

prøv kl 08:00 i morgen tidlig på

81533133

mvh

Skrevet

Det er på Scene West, forresten.

Han har show 12. og 13.mars. Det som er 12. er utsolgt, men jeg tror det fremdeles er billetter igjen til den 13.

Ja, jeg tok oppfordringen din på strak arm og billetter er herved bestilt ;)

Skrevet

Altså, nå har jeg nettopp klart å bestille to billetter til lørdagen, på dette showet.. mulig du skulle ha flere billetter, eller så har du blitt lurt..

mvh

Skrevet

Altså, nå har jeg nettopp klart å bestille to billetter til lørdagen, på dette showet.. mulig du skulle ha flere billetter, eller så har du blitt lurt..

mvh

Ja, vi skulle ha minst ni stykker. ;o)

Skrevet

Ja, vi skulle ha minst ni stykker. ;o)

Skjønner, jeg gleder meg allerede jeg, selvom jeg aldri har hørt mannen ytre et ord før. Regner med at du vet hva du snakker om :)

Skrevet

Skjønner, jeg gleder meg allerede jeg, selvom jeg aldri har hørt mannen ytre et ord før. Regner med at du vet hva du snakker om :)

Hehe, håper du ikke blir skuffet nå, da.

Men det vil virkelig overraske meg stort om du ikke ler deg fillete. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...