Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jippi!!! 13.mars skal jeg se Eddie Izzard, verdens dyktigste komiker, live i Oslo. Noen andre som skal dit? Ikke? Da går du glipp av noe! ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Er han en sånn type som Denis Leary eller Bill (billy??) Hicks? I så fall _må_ jeg prøve å få tak i billetter! Hvor i oslo? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Er han en sånn type som Denis Leary eller Bill (billy??) Hicks? I så fall _må_ jeg prøve å få tak i billetter! Hvor i oslo? Jeg liker både Denis Leary og Eddie Izzard, men de har ikke helt samme stilen. Men har du sansen for høykvalitets-standup, er sannsynligheten stor for at du vil elske Eddie. Jeg pleier å le på meg hodepine av showene hans. ;oD http://www.eddieizzard.com/ 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg liker både Denis Leary og Eddie Izzard, men de har ikke helt samme stilen. Men har du sansen for høykvalitets-standup, er sannsynligheten stor for at du vil elske Eddie. Jeg pleier å le på meg hodepine av showene hans. ;oD http://www.eddieizzard.com/ tøft! Dette er helt sikkert noe for meg, takk for tips! Dette er noe jeg skal sponse på x'n tror jeg, han har vært så snill med meg i det siste *leter etter billetter* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 tøft! Dette er helt sikkert noe for meg, takk for tips! Dette er noe jeg skal sponse på x'n tror jeg, han har vært så snill med meg i det siste *leter etter billetter* Det er på Scene West, forresten. Han har show 12. og 13.mars. Det som er 12. er utsolgt, men jeg tror det fremdeles er billetter igjen til den 13. 0 Siter
Gjest Billettservice Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 tøft! Dette er helt sikkert noe for meg, takk for tips! Dette er noe jeg skal sponse på x'n tror jeg, han har vært så snill med meg i det siste *leter etter billetter* prøv kl 08:00 i morgen tidlig på 81533133 mvh 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det er på Scene West, forresten. Han har show 12. og 13.mars. Det som er 12. er utsolgt, men jeg tror det fremdeles er billetter igjen til den 13. Ja, jeg tok oppfordringen din på strak arm og billetter er herved bestilt 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Altså, nå har jeg nettopp klart å bestille to billetter til lørdagen, på dette showet.. mulig du skulle ha flere billetter, eller så har du blitt lurt.. mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Altså, nå har jeg nettopp klart å bestille to billetter til lørdagen, på dette showet.. mulig du skulle ha flere billetter, eller så har du blitt lurt.. mvh Ja, vi skulle ha minst ni stykker. ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ja, vi skulle ha minst ni stykker. ;o) Skjønner, jeg gleder meg allerede jeg, selvom jeg aldri har hørt mannen ytre et ord før. Regner med at du vet hva du snakker om 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Skjønner, jeg gleder meg allerede jeg, selvom jeg aldri har hørt mannen ytre et ord før. Regner med at du vet hva du snakker om Hehe, håper du ikke blir skuffet nå, da. Men det vil virkelig overraske meg stort om du ikke ler deg fillete. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.