Gå til innhold

bursdagsgave

Anbefalte innlegg

Gjest hjælp mæ
Skrevet

Skal i 60 års dag til ei tante.Har lite penger men trenger noen råd angående gave

Skrevet

Hvor mye penger kan og vil du legge i en gave, da?

Du kan jo feks brenne en CD med forskjellig musikk du tror hun vil ha glede av, og lage et fint cover med feks et bilde og/eller dikt inni.

Gjest hjælp mæ
Skrevet

Hvor mye penger kan og vil du legge i en gave, da?

Du kan jo feks brenne en CD med forskjellig musikk du tror hun vil ha glede av, og lage et fint cover med feks et bilde og/eller dikt inni.

Tenkte på ca 300 kr.

Skrevet

Kopiere familiebilder og lage et lite, personlig album til henne? Tegne og/eller skrive til hvert enkelt bilde.

Skrevet

Tenkte på ca 300 kr.

"Vi over 60" er et veldig godt blad - og et halvtårsabonnement koster ca 300 kroner.

Vi har kjøpt det med stort hell til flere 60-åringer i familien.

Skrevet

Bak en kake og kjøp en god håndkrem. Damer på 60 elsker håndkrem ;)

Skrevet

noe lekkert undertøy

Til tanta si? Det hadde ikke jeg tatt sjansen på.

Undertøy er så personlig, mht størrelse, smak etc.

Skrevet

Bak en kake og kjøp en god håndkrem. Damer på 60 elsker håndkrem ;)

Damer under 60 også. ;o)

Skrevet

noe lekkert undertøy

til en tante? :) You make me laugh :) :)

Skrevet

Til tanta si? Det hadde ikke jeg tatt sjansen på.

Undertøy er så personlig, mht størrelse, smak etc.

Jeg gjorde det til tanta mi da hun fyllte 75 år og hun ble kjempeglad.

Og kom senere og ville vite hvor jeg hadde kjøpt det for hun ville ha flere sett.

Skrevet

til en tante? :) You make me laugh :) :)

Hvorfor ikke?

Jeg får lekkert undertøy av dattera mi og har sjøl kjøpt til tanta mi som var 75 år.

Gjest hjælp mæ
Skrevet

noe lekkert undertøy

Tror ikke tanta mi liker det.Har ingen mann i sitt liv og ikke blir det noen heller tror jeg.Hun liker seg best alene

Skrevet

Og kom senere og ville vite hvor jeg hadde kjøpt det for hun ville ha flere sett.

Hun spurte fordi hun trodde hun kunne bytte i rett str.

Skrevet

Tror ikke tanta mi liker det.Har ingen mann i sitt liv og ikke blir det noen heller tror jeg.Hun liker seg best alene

He he, det hadde ikke tanta mi heller men fant seg en etterpå. Vet ikke om det var på grunn av undertøyet da.

Men lekkert undertøy bruker man vel egentlig helst for sin egen skyld. Det gir en ekstra piff når man har pyntet seg og vet at man er lekker under også.

Skrevet

Hun spurte fordi hun trodde hun kunne bytte i rett str.

Det var rett størrelse, vi er helt like skjønner du, samme høyde, samme vekt og samme bhstørrelse :o)

Til og med samme tryne selv om hun er noen år eldre enn meg så jeg vet godt hvordan jeg blir når jeg er 75 år.

Skrevet

Jeg bare tenker at det med størrelser er et minefelt i seg selv, og da har man ikke engang begynt på smak og stil..

Men så fint at tanta di ble glad!Hva slags type stil la du deg på da?

Skrevet

Jeg bare tenker at det med størrelser er et minefelt i seg selv, og da har man ikke engang begynt på smak og stil..

Men så fint at tanta di ble glad!Hva slags type stil la du deg på da?

silkeaktig og silikoninnlegg i bhen :o)

Hun har hatt komplekser hele livet pga små pupper noe jeg har full forståelse for og hun var kjempebegeistret på mine vegne når jeg la inn silikon og ønsket hun kunne gjøre det samme.

Skrevet

silkeaktig og silikoninnlegg i bhen :o)

Hun har hatt komplekser hele livet pga små pupper noe jeg har full forståelse for og hun var kjempebegeistret på mine vegne når jeg la inn silikon og ønsket hun kunne gjøre det samme.

Så bra! Men da kjenner du henne ganske godt, går jeg ut fra.

Jeg har ei tante jeg kunne ha kjøpt undertøy til, men hun er til gjengjeld ganske tett på meg både mentalt og aldersmessig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...