Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig dere sliter med serveren, så jeg tar et forbold i det når jeg spør enda en gang: hvor ble det av tråden «Islam i tekst og bilder»?

Jeg vet at dette var sterk kost, men som regel er takhøyden stor nå en kritiserer nazismen og/eller legger ut bilder fra konsentrasjonsleirene. Bilde- og effektbruken kan heller ikke bli for sterk hvis det kan diskredittere USA og Israel på noen måte.

Er det mindre politisk korrekt å vise hva Islam kan føre til enn hva nazismen førte til? Er det deler av virkeligheten dere ikke ønsker presentert på doktoronline, eller er dette bare et inntrykk jeg har?

Som sagt, med forbehold om at dere sliter med eventuelle tekniske problemer...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...