Mr Kahn Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Mulig dere sliter med serveren, så jeg tar et forbold i det når jeg spør enda en gang: hvor ble det av tråden «Islam i tekst og bilder»? Jeg vet at dette var sterk kost, men som regel er takhøyden stor nå en kritiserer nazismen og/eller legger ut bilder fra konsentrasjonsleirene. Bilde- og effektbruken kan heller ikke bli for sterk hvis det kan diskredittere USA og Israel på noen måte. Er det mindre politisk korrekt å vise hva Islam kan føre til enn hva nazismen førte til? Er det deler av virkeligheten dere ikke ønsker presentert på doktoronline, eller er dette bare et inntrykk jeg har? Som sagt, med forbehold om at dere sliter med eventuelle tekniske problemer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175645-webmaster-jeg-stilte-deg-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.