Gå til innhold

Til NHD. ang aurorix seponering


inkink

Anbefalte innlegg

Hvis min forverrende tilstand skyldes at jeg sluttet for fort med Aurorix. Vil det da gi seg?. Brukte det tre og en halv måned. Bråsluttet

ikke.

Jeg har hatt mye rart, men har aldri vært slik som nå før. Har skikkelig angst(sjelelig) i tillegg til alt det andre.

Har jo hatt dette i mange år, så synes det er rart at det plutselig skal ta helt andre veier slik som nå.

Følte liksom at noe skjedde i kroppen den dagen jeg fikk svimmelhetsanfall som jeg beskrev i tidligere innlegg med samme overskrift. Det var ca 7 uker etter at jeg sluttet.

Jeg er livredd for at noe er ødelagt, at jeg ikke har tålt Aurorix, og ikke vil klare å reise meg igjen slik jeg alltid har gjort.

Håper på svar!

er redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så fryktelig redd slik angst fordi min bror tok livet sitt på grunn av angst (det er 20 år siden), men sitter i kroppen fortsatt.

Har ikke fortalt om det her før, for jeg synes det er så ille. Men som du sikkert skjønner så har jeg en særs dårlig dag i dag.

Han gav seg seg bare noen måneder denne angsten, så det må ha vært uutholdelig.

Er så redd for at jeg skal få like sterk angst,

Er også redd for at jeg bare skal ha innbillt effekt av valium, på grunn av langvarig bruk.

Men tro meg, det har vært på grunn av alle de psykosomatiske plagene, som har vært invalidiserende, og jeg har aldri brukt mer enn hva lege og psykiter har foreskrevet.

Ingen leger har fortalt meg før at valium i min størrelses orden. 1,5 til 2,5 tabletter (5 mg) daglig, skulle kunne slutte å virke permanent.

Jeg har tålt mye kroppslig ubehag for å holde dette nivået nede.

Og har vært stolt av å ha greid det.

For det er det advarslane har gått på, at jeg måtte regne med å øke dosen for å få virkning ved daglig bruk.

Hvis det er så at jeg har bare innbillt virkning på valium, kan f.eks sobril hjelpe meg. Eller er jeg immum mot all medisin i denne gruppen?

Har i alle disse årene følt en trygghet med at valium hjelper meg hvis det blir for ille, så det er lammende for meg å få revet vekk denne tryggheten.

Håper denne forferdelige angsten innenfra som kom da jeg gikk på aurorix, kan ha noe med dette bruket og gjøre og at det vil gå over.???

kan du komme med noen trøstende ord NHD.

mvh en for dagen veldig redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fryktelig redd slik angst fordi min bror tok livet sitt på grunn av angst (det er 20 år siden), men sitter i kroppen fortsatt.

Har ikke fortalt om det her før, for jeg synes det er så ille. Men som du sikkert skjønner så har jeg en særs dårlig dag i dag.

Han gav seg seg bare noen måneder denne angsten, så det må ha vært uutholdelig.

Er så redd for at jeg skal få like sterk angst,

Er også redd for at jeg bare skal ha innbillt effekt av valium, på grunn av langvarig bruk.

Men tro meg, det har vært på grunn av alle de psykosomatiske plagene, som har vært invalidiserende, og jeg har aldri brukt mer enn hva lege og psykiter har foreskrevet.

Ingen leger har fortalt meg før at valium i min størrelses orden. 1,5 til 2,5 tabletter (5 mg) daglig, skulle kunne slutte å virke permanent.

Jeg har tålt mye kroppslig ubehag for å holde dette nivået nede.

Og har vært stolt av å ha greid det.

For det er det advarslane har gått på, at jeg måtte regne med å øke dosen for å få virkning ved daglig bruk.

Hvis det er så at jeg har bare innbillt virkning på valium, kan f.eks sobril hjelpe meg. Eller er jeg immum mot all medisin i denne gruppen?

Har i alle disse årene følt en trygghet med at valium hjelper meg hvis det blir for ille, så det er lammende for meg å få revet vekk denne tryggheten.

Håper denne forferdelige angsten innenfra som kom da jeg gikk på aurorix, kan ha noe med dette bruket og gjøre og at det vil gå over.???

kan du komme med noen trøstende ord NHD.

mvh en for dagen veldig redd

Ser med beklagelse at du ikke så deg tid til å svare meg, når jeg virkelig trengte det.

Ser også at dette forumet ikke er noe for meg desverre.

Selv om jeg synes jeg har fått god kontakt med mange her og vil savne det.

Gir så mye av meg selv i ett slik innlegg, og forventer i grunnen et vennlig svar med råd fra en fagmenn.

Vil derfor gå over til lommlegen som har en slik ordning.

Betalingsordning med utfyllende og vennlige svar.

Skjønner at du ikke har tid, så det er ikke ment personlig.

Det er bare ordningen som ikke passer meg.

For en som har havnet godt ned i gjørma slik jeg har gjort nå, er det like vel sårt å bli oversett.

Men skjønner jeg er en av mange som "skriker" etter å bli sett, og at du må gjøre valg, hva du synes er mest betydnignfullt og av allmenn interesse.

Jeg er vel litt for personlig.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med beklagelse at du ikke så deg tid til å svare meg, når jeg virkelig trengte det.

Ser også at dette forumet ikke er noe for meg desverre.

Selv om jeg synes jeg har fått god kontakt med mange her og vil savne det.

Gir så mye av meg selv i ett slik innlegg, og forventer i grunnen et vennlig svar med råd fra en fagmenn.

Vil derfor gå over til lommlegen som har en slik ordning.

Betalingsordning med utfyllende og vennlige svar.

Skjønner at du ikke har tid, så det er ikke ment personlig.

Det er bare ordningen som ikke passer meg.

For en som har havnet godt ned i gjørma slik jeg har gjort nå, er det like vel sårt å bli oversett.

Men skjønner jeg er en av mange som "skriker" etter å bli sett, og at du må gjøre valg, hva du synes er mest betydnignfullt og av allmenn interesse.

Jeg er vel litt for personlig.

mvh

De fleste ønsker seg vel svar fra nhd, men som du selv sier er det ingen grunn til å tolke det som en personlig avvisning når man ikke får svar.

Du har fått svar på mange av dine innlegg, så jeg tror ikke det er det at du skriver langt og er personlig som er årsaken til at du ikke blir prioritert hver gang.

Bruk forumet slik det er ok for deg også i fremtiden - enten det blir lite eller mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ønsker seg vel svar fra nhd, men som du selv sier er det ingen grunn til å tolke det som en personlig avvisning når man ikke får svar.

Du har fått svar på mange av dine innlegg, så jeg tror ikke det er det at du skriver langt og er personlig som er årsaken til at du ikke blir prioritert hver gang.

Bruk forumet slik det er ok for deg også i fremtiden - enten det blir lite eller mye :-)

Takk for svar frosken.

Kommer nok tilbake. Men er så nede i kjelleren nå, og har vel aldri "trådd vannet" mer.

Håpet at NHD senset min fortvilelse, og av den grunn kunne svart meg.

Fortalte til og med om min bror og hvordan han endte sine dager.

Det er ting jeg vanligvis ikke tar opp med noen.Jeg har veldig vanskelig for å snakke om det. Jeg gråt da jeg hadde skrevet det.

Det var i forbindelse med denne sorgen jeg fikk problemer med meg selv, og fikk valium av legen. Og begynte på min negative Ad runde. Ingen ting hjalp liksom

For ti år siden møtte jeg betongveggen, og det er det jeg har skrevet mest om her.

Hadde og endel spørsmål om medisiner, og de pleier han å svare på. (men har inntrykk av at han hopper elegant over spørsmål om beroligende, med mindre du bruker et ssri ved siden av.)

Igjen takk for svar!

Ps. om jeg var og er skuffet, så har jeg aldri vært "langsur":))hehe, og se nå er jeg allerede her igjen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...