Gå til innhold

løgnaktig kontrollfreak


Gjest rasende_datter

Anbefalte innlegg

Gjest rasende_datter

er så rasende på moren min.. hun lyver så sinnsykt mye..og blander seg inn i livet mitt..ringer legen min ,der hvor jeg går på kurs..,aetat etc uten lov.. hun hjalp meg med søknader og sånt i førstse omgang..og har dessverre fullmakt da.. så hun kan enda overvåke meg...

hun lyver om brev hun hevder å ikke ha åpnet og sier at jeg har sagt hva som sto i det når det slettes ikke er sant..

'

hun sier at den og den personen har sagt negative ting om meg etc..

og hun lyver også om mer alvorlig ting..som at hun har fått kreft og sånt...

har mistet all respekt..

driter i å fortelle sannheten til henne lenger..sliter veldig og er sykemeldt for tida..til mamma lyver jeg og sier at jeg går på kurset og alt det der..

hun oppfører seg så kvalmt mot meg.. og vet hun ville ikke forstå at jeg har det såpass tøft nå at jeg rett og slett ikke greier jobb og skole...

jeg er 25 år , får hun ikke tak i meg en kveld ringer hun alle vennene mine etc.. er så sint og drittlei av denne utidige innblandingen...

orker ikke mer..lyst å klappe til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er mora di da? Mora mi holdt på slik en lang periode og etterpå viste det seg at hun hadde fått Altzheimer. Da var hun bare noen og femti. Nå er hun 78 og ganske borte vekk men den perioden hvor hun løy og påsto at jeg løy var ganske jævli for vi visste ikke at hun var syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rasende_datter

Hvor gammel er mora di da? Mora mi holdt på slik en lang periode og etterpå viste det seg at hun hadde fått Altzheimer. Da var hun bare noen og femti. Nå er hun 78 og ganske borte vekk men den perioden hvor hun løy og påsto at jeg løy var ganske jævli for vi visste ikke at hun var syk.

moren min er også noenogfemti.. tror ikke hun kan være syk da..da hadde hun vel blitt glemsk og sånt...jeg kan se bevis på konvolutter og sånt at de er åpnet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moren min er også noenogfemti.. tror ikke hun kan være syk da..da hadde hun vel blitt glemsk og sånt...jeg kan se bevis på konvolutter og sånt at de er åpnet tidligere.

Mora mi startet så tidlig. Det er ikke så uvanelig. Så en på tv som bare var 40 år som hadde fått Altzheimer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

Still et ultimatum: enten slutter hun med denne uakseptable oppførselen, eller du kutter ut kontakten med henne. Slik forholdet deres er nå høres det skadelig ut. Du må ta vare på deg selv og avvikle bandene til henne. Det betyr også at du ikke bør pynte på sannheten for å si det hun vil like å høre: si det som det er eller nekt å si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres frustrerende ut.

Kan du ikke ta tilbake den fullmakten ved å skrive til de aktuelle kontorer og etater å si at din mor, navn, adr., ect. (og ingen andre for øvring) lengre har din fullmakt / lov til å få opplysninger om deg, ha noe å si om saken din. Be om at alle henvendelser fra henne avvises kontant.

Be om skriftlig bekreftelse på at de har mottatt ditt brev og tatt det til følge.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...