Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 40år, og har en plagsom skulder. Har vært hos ortoped og fått diagnosen Impigement. Han mente jeg burde opereres, men fastlegen min mener jeg bør vente ett par mnd til, og få en ny fysioterapaut. Hva er impigement, og hva gjøres ved en evt opperasjon, og kan jeg bli helt bra igjen?Hilsen frustererte meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175689-skulder-som-er-plagsom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er operert 4 ganger for det samme, 3 ganger på den ene siden og en på den andre. Det som blir gjort er at en del av beinet oppe på skulderen blir meislet av for å gjøre plass til senen som skaper problemer. Dette er en operasjon som krever lang opptrening etterpå og med stor usikkerhet med resultatet. Jeg er bedre, men vil aldri bli som før. Kjenner en med samme problem som har blitt bra med trening med Terapimaster. Hvis jeg kunne skrudd tiden tilbake hadde jeg helt klart prøvd det først.

Håper du fikk noen svar.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...