Gå til innhold

Utslett på hendene etter en tur på byen...

Anbefalte innlegg

Babel1365380826

Har i den senere tid blitt plaget med ganske alvorlige utslett\eksem inni håndflatene, dette forekommer alltid dagene etter en heller fuktig tur på byen. Trodde først dette kom av hva jeg spiste, senere av diverse kjemikalier på min arbeidsplass. Men har altså konkludert med at dette kommer av alkohol, i de aller fleste tilfellene så drikker jeg brennevin og blander med appelsin juice. Uslettene forekommer i først, små blemmer som etter hvert går over til tørr hud, disse sprekker og hele flak av huden kommer nesten av av seg selv. Det hjelper lite at jeg ikke kan la dette være i fred, jeg plukker og river av skinn hele tiden. Har vært hos diverse hudspesialister uten at de finner ut noe, blir som oftest sent ut for å kjøpe en ny krem som skal være fantastisk!! Har hatt litt allergi plager når jeg var yngre, slik som pollen allergi o.l. Kan selvfølgeligt stoppe å drikke alkohol, hadde kanskje vært det letteste, men tar det som en siste utvei:-)Håper noen kan hjelpe meg. Mvh Mann 28

Fortsetter under...

Hei. Jeg kan anbefale deg å prøve en lotion som heter Gloves In A Bottle. Den har vist seg å være fin mot forskjellige hudproblemer. Er anbefalt av brukere som har prøvd "alt". Jeg vet ikke om denne kan hjelpe deg, men det koster ihvertfall ikke en formue å prøve. Gå inn på www.eriksenprocare.no og be om å få tilsendt en gratis prøve.

Hei. Jeg kan anbefale deg å prøve en lotion som heter Gloves In A Bottle. Den er anbefalt av mange brukere som har prøvd "alt" mot forskjellige hudproblemer. Jeg vet ikke om denne kan hjelpe deg, men det koster ihvertfall ikke en formue å prøve. Gå inn på www.eriksenprocare.no og be om å få tilsendt en gratis prøve.

Hei. Jeg kan anbefale deg å prøve en lotion som heter Gloves In A Bottle. Den er anbefalt av mange brukere som har prøvd "alt" mot forskjellige hudproblemer. Jeg vet ikke om denne kan hjelpe deg, men det koster ihvertfall ikke en formue å prøve. Gå inn på www.eriksenprocare.no og be om å få tilsendt en gratis prøve.

• 3 uker senere...
Babel1365380826

Takker så meget, skal prøve dette. Har også fått en ny diagnose av en hud spesialist, her er et utsnitt fra en web side. DYSIDROSIS "A vesicular or vesicopustular eruption of multiple causes that occurs primarily on the volar surfaces of the hands and feet; the lesions spread peripherally but have a tendency to central clearing.

Synonym: cheiropompholyx, chiropompholyx, chiropompholyx, dyshidria, dysidria, dysidrosis, pompholyx.

Origin: dys-+ G. Stress, hidros, sweat."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...