Gå til innhold

Nevropsykiatri spm.Vet man egentlig....Angst


Zane1365380780

Anbefalte innlegg

Zane1365380780

Vet man egentlig noe sikker hvorfor noen mennesker far en kronisk angst lidelse feksGAD. Jeg har provd alt mot angsten min og ingenting hjelper..Jeg har hatt en ok barndom ogsa. Hva er i tilfelle beste legemiddel mot kronisk angst med innkluderende depressjon.

Angsten er uforklarelig, kronisk og kom i beg.av 20 aarene.Like vedvarende 14 aar etter!

Takk fra oppgitt og fortvilet nevrotiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Det finnes egentlig ikke helt sikre svar på hvorfor noen av oss utvikler angstproblemer, men det finnes mange teorier. Forskerer tror at enkelte kan ha en medfødt sårbarhet til å utvikle sykdommen. De tror angstlidelser utvikles gjennom både biologiske, psykologiske og miljømessige faktorer. Angst kan, som kjent, fremtre etter store traumer og påkjenninger, det kan være et symptom i en utviklingsfase, eller en reaksjon på en uheldig barndom.

Det er heldigvis ikke alltid slik at vi må vite hvorfor vi har fått angst for å kunne gjøre noe med problemene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...