Gå til innhold

Kan medisin gi angst ?


Gjest xyra

Anbefalte innlegg

Bruker 150 mg Zoloft om dagen.Har brukt det i 2 år.Kan man få økt angst av denne medisinen?Føler at den ikke gjør meg bedre.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

har bare personlige erfaringer her, men jeg tror at en medisin hvis den ikke er riktig for deg, kan gi økt angst. Det betyr ikke at du skal slutte brått med denne, fordi det kan gi enda verre angst. Snakk med legen din om dette. Kanskje vil han råde deg til å slutte, eller at du skal prøve et annet medikament.

vi lærer i pedagogikken at "hvis noe ikke fungerer, så for guds skyld prøv noe annet". Det mener jeg burde gjelde i skolemedisinen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...