Gå til innhold

barn som har det vondt heime..


*ikkjesint*

Anbefalte innlegg

*ikkjesint*

Eg veit om ein familie, der barna er redd, aggresive, vanskelige, utrygge..stefar har eit temperament som skremte meg..og barna hadde ein ubeskrivelig frykt i øynene..

veit ikkje kva eg skal gjere, synes så synd på barna..

eg er så redd for å overreagere, men ingen andre tar jo affære..

noken råd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville forhørt meg med barnevernet.Først uten å si hvem det gjelder.Men at du gjerne rådfører deg med dem.

Håper det ordner seg for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

far til 3 adopterte

Jeg tror jeg ville forhørt meg med barnevernet.Først uten å si hvem det gjelder.Men at du gjerne rådfører deg med dem.

Håper det ordner seg for dem

Enig med kvakker, du bør ta kontakt med barnevernet. Du kan også opplyse dem om at du ønsker å være anonym, hvis de tar affære, slik at du ikke blir dratt inn i saken hvis du ikke ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...