Torv Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ja det er jo det geniale å slippe fettet, lukta osv osv!!! Får se om jeg får tak i sånn tupperware jeg også! Men.."et stort baconstk" .. Jeg kjøper bacon i sånne strimler jeg (amatør, ser du!!) - får du kjøpt hele biter? ...føler meg dum, nå... Jeg bruker å kjøpe stk. til ca. 40 kr med svor jeg(som skjæresbort selvsagt)....... Prøv deg frem, men skill gjerne bitene/strimlene fra hverandre mellom hver "steking", ellers blir de hengende godt sammen, og vanskelig å få fra hverandre 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Men blir det ordentlig stekt? Blir det ikke mere kokt? Har du prøvd å steke bacon i stekovnen? Det funker veldig bra. Hvordan gjør du det i stekeovnen? 0 Siter
Babette Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvordan gjør du det i stekeovnen? Jeg legger bakekpapir på rist, og baconskivene ut over. Inn i ovnen, midt i på 225 grader. Du må se på det, tipper ca. 10 minutter, avhengig av tykkelsen på baconet og ovnen. Cluet er at når du har tatt det ut, kan du helle av en god del fett. Baconet klistrer seg til papiret og følger ikke med hvis du heller forsiktig. Sprøtt og fint bacon blir det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg legger bakekpapir på rist, og baconskivene ut over. Inn i ovnen, midt i på 225 grader. Du må se på det, tipper ca. 10 minutter, avhengig av tykkelsen på baconet og ovnen. Cluet er at når du har tatt det ut, kan du helle av en god del fett. Baconet klistrer seg til papiret og følger ikke med hvis du heller forsiktig. Sprøtt og fint bacon blir det. Da skal jeg prøve det neste gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.